plover skrev:Fråga: var checkar ni in på LH-flighterna på T5 ? Är det via SAS diskarna eller egna längre bort mot Sky City ? Skall åka om en vecka och är lite ringrostig.Klicka för att utvidga...
plover skrev:Fråga: var checkar ni in på LH-flighterna på T5 ? Är det via SAS diskarna eller egna längre bort mot Sky City ? Skall åka om en vecka och är lite ringrostig.Klicka för att utvidga...
Såg ut så när vi passerade igår. Tips jag fick av en kompis är att även automaterna i T4 kan fixa bagagaremsar till SAS! Själv tog jag ut några från automaten hos Arlanda Express på Stockholm C.toer00 skrev:Och alla (SK) automater fungerar som de skall? (Flyger till PMI i em med SAS Plus).Klicka för att utvidga...
Om någon undrar så gick det inte...Bungalow skrev:Någon som har lyckats göra en bag drop kvällen innan med Finnair?Klicka för att utvidga...
Diamond-in-the-ruff skrev:Fast track till security, via AMEX Platinum kortetKlicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Funkar Amex Platinum för fast track i T4 alltså? Såg att det bara är skyltat ”Ryanair fast track” och hittar ingen info i Amex kanaler om att de har fast track i T4.Klicka för att utvidga...
Mikael S skrev:funkade för ett par veckor sen iaf när jag testadeKlicka för att utvidga...
Skulle inte lita på att Amex har uppdaterad info när de fortfarande skriver Stockholm Arlanda Terminal 5 (vid SAS-incheckningen), trots att det har funkat även i T5D närmast SkyCity väldigt länge.adhoc76 skrev:Funkar Amex Platinum för fast track i T4 alltså? Såg att det bara är skyltat ”Ryanair fast track” och hittar ingen info i Amex kanaler om att de har fast track i T4.Klicka för att utvidga...
Håkan Hansson skrev:även i T5D närmast SkyCity väldigt länge.Klicka för att utvidga...