Kolla vilken bokningsklass du får på biljetten och jämför med tabellerna på SAS hemsida (Eurobonus-partners). ALternativ kan denna sida hjälpa: https://www.wheretocredit.com/Hej!
Jag ska flyga till från Stockholm till St. Louis. När jag jämför priser så blir det väldigt mycket billigare att flyga med KLM/Delta än med SAS/Delta. Hur tar jag reda på hur många Eurobonuspoäng jag tjänar ifall jag flyger med KLM/Delta?
Bara jag som inte ser hur många poäng man tjänar på olika biljetter nu?
Ser bara ett belopp för biobiljetter och det är samma för Go Bio och Plus Bio hmmm. Blankt på resten av biljetttyperna.
Har samma problem, både på hemsidan och i appen
Nä, men jag håller med att det inte ser rätt ut!Är det någon som fått in poäng på korta flygningar med SkyTeam till Eurobonus?
Jag fick idag för flygningar förra veckan och det verkar som SAS glömt applicera ”minsta avstånd 500 Miles”?
Hej!
Jag ska flyga till från Stockholm till St. Louis. När jag jämför priser så blir det väldigt mycket billigare att flyga med KLM/Delta än med SAS/Delta. Hur tar jag reda på hur många Eurobonuspoäng jag tjänar ifall jag flyger med KLM/Delta?
Felanmält?
Du kan klicka på "View trip details and ticket conditions" i bokningsflödet och sedan kolla på "Fare basis code". Brukar vara första bokstaven av denna fare basis code som bekräftar bokningsklassen för dig.Vilka bokningsklasser skulle ni säga man får på respektive flight?