Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Hej!
Jag ska flyga till från Stockholm till St. Louis. När jag jämför priser så blir det väldigt mycket billigare att flyga med KLM/Delta än med SAS/Delta. Hur tar jag reda på hur många Eurobonuspoäng jag tjänar ifall jag flyger med KLM/Delta?

Hej!
Jag ska flyga till från Stockholm till St. Louis. När jag jämför priser så blir det väldigt mycket billigare att flyga med KLM/Delta än med SAS/Delta. Hur tar jag reda på hur många Eurobonuspoäng jag tjänar ifall jag flyger med KLM/Delta?
Kolla vilken bokningsklass du får på biljetten och jämför med tabellerna på SAS hemsida (Eurobonus-partners). ALternativ kan denna sida hjälpa: https://www.wheretocredit.com/

Bara jag som inte ser hur många poäng man tjänar på olika biljetter nu?

Ser bara ett belopp för biobiljetter och det är samma för Go Bio och Plus Bio hmmm. Blankt på resten av biljetttyperna.

Har samma problem, både på hemsidan och i appen

Fortfarande problem.... nu står det bara "Tjäna EuroBonus-poäng".

Jo bra, men hur många kära SAS? :rolleyes:

Behöver ju räkna mina kr/poäng för att kunna motivera dyrare biljetter... :p

Är det någon som fått in poäng på korta flygningar med SkyTeam till Eurobonus?
Jag fick idag för flygningar förra veckan och det verkar som SAS glömt applicera ”minsta avstånd 500 Miles”?
1725995413614.png

1725995379153.png

Attachments

• 1725995137911.png
    1725995137911.png
    158,4 KB · Visningar: 84
Är det någon som fått in poäng på korta flygningar med SkyTeam till Eurobonus?
Jag fick idag för flygningar förra veckan och det verkar som SAS glömt applicera ”minsta avstånd 500 Miles”?
Nä, men jag håller med att det inte ser rätt ut!
Du borde fått 100 Nivåpoäng och 175 bonuspoäng

Felanmält?

Jag har en business smart biljett till USA. Hemresan går till ARN via CPH. Det sista benet CPH-ARN anges som "SAS Business Smart (J)". Service-klassen kommer ju att vara plus, men vad är intjäningen? Det finns ju ingen tabell för intra-scand i Business smart och när man bokar visar sas.se inte några poäng alls.
Är det tråkiga svaret att det benet kommer att tjäna som en Plus Smart (J) eller?

Toppen