malmokalle
Medlem
Nä, såg bara en tråd med 82 sidor med frågor liknande min.
och du orkar inte att svara på den viktiga frågan, vilket/vilka flygbolag du kommer att flyga?Nä, såg bara en tråd med 82 sidor med frågor liknande min.
Mitt tips är att du försöker räkna ut detta själv med den infon som står i första posten. På så sätt lär du dig hur det fungerar samt att du kanske kan hjälpa någon annan som försöker lista ut detta med hur man ska räkna samt kontrollera om de räknat rätt.Vill inte påstå att jag käftade emot och på BC finns enormt mycket information och i tråden finns massor av frågor som är identiska med min. Men visst, jag missade en viktig parameter (Swiss) för att frågan skulle vara komplett.
Tråden är redan sticky i forumet. De flesta trådar som är sticky har informativa första inläggFörslag: varför inte lägga @agehall`s utmärkta guide i en egen, nålad och låst tråd och ta frågor och diskussioner i en annan tråd? Säkert många med mig som har missat guiden p.g.a. denna tråd snart närmar sig 1000 inlägg.
Men visst, jag missade en viktig parameter (Swiss) för att frågan skulle vara komplett.
Nä, såg bara en tråd med 82 sidor med frågor liknande min.
Det handlar inte om 82 sidor utan att det gäller att läsa första inlägget noggrant.Förslag: varför inte lägga @agehall`s utmärkta guide i en egen, nålad och låst tråd och ta frågor och diskussioner i en annan tråd? Säkert många med mig som har missat guiden p.g.a. denna tråd snart närmar sig 1000 inlägg.