Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Vill inte påstå att jag käftade emot och på BC finns enormt mycket information och i tråden finns massor av frågor som är identiska med min. Men visst, jag missade en viktig parameter (Swiss) för att frågan skulle vara komplett.

Vill inte påstå att jag käftade emot och på BC finns enormt mycket information och i tråden finns massor av frågor som är identiska med min. Men visst, jag missade en viktig parameter (Swiss) för att frågan skulle vara komplett.
Mitt tips är att du försöker räkna ut detta själv med den infon som står i första posten. På så sätt lär du dig hur det fungerar samt att du kanske kan hjälpa någon annan som försöker lista ut detta med hur man ska räkna samt kontrollera om de räknat rätt.

Förslag: varför inte lägga @agehall`s utmärkta guide i en egen, nålad och låst tråd och ta frågor och diskussioner i en annan tråd? Säkert många med mig som har missat guiden p.g.a. denna tråd snart närmar sig 1000 inlägg.

Men visst, jag missade en viktig parameter (Swiss) för att frågan skulle vara komplett.

Och för att för att vara på säkra sidan behöver du dessutom svara på frågan om alla dessa flyg utförs av Swiss eller om de råkar vara codeshareflyg där exempelvis CPH-ZRH utförs av SAS eller Swiss och sträckan ZRH-BKK utförs av Thai eller Swiss. Bägge de alternativen ger vädligt olika poäng.

Nä, såg bara en tråd med 82 sidor med frågor liknande min.
Förslag: varför inte lägga @agehall`s utmärkta guide i en egen, nålad och låst tråd och ta frågor och diskussioner i en annan tråd? Säkert många med mig som har missat guiden p.g.a. denna tråd snart närmar sig 1000 inlägg.
Det handlar inte om 82 sidor utan att det gäller att läsa första inlägget noggrant.
Vi behöver inte att ha flera trådar för samma syfte.

Hej , har 15k kvar till Diamond.
Har en resa inbokat ToR till Tokyo nästa vecka. Hur många poäng tjänar jag? Tillräckligt att nå Diamond?
Om det inte räcker, vad har jag för alternativ?

STO-CPH Booking Class E
CPH-NRT Booking Class E
NRT-CPH Booking Class E
CPH-STO Booking Class E

Tack för hjälpen

Toppen