Bryant
Medlem
Problemet med Amex 2-4-1 är att den är bunden till SAS, vilket gör dig rökt om SAS går i Konkurs.
Det vet jag. Jag tänkte om SAS finns kvar om två veckor, då kommer jag bränna mina poäng så snart som möjligt!
Problemet med Amex 2-4-1 är att den är bunden till SAS, vilket gör dig rökt om SAS går i Konkurs.
Tänker jag fel om jag resonerar som så att det är bättre att behålla poängen på kontot i förhoppning om att annat bolag köper Eurobonus, snarare än att snabbt boka biljett med tillgängliga poäng?
Jag har ca 500 000 och kommer boka F biljetter inom *A till oktober 2013, så snart detta blir möjligt.
Palazzi skrev:
"Om jag bokar bonusresa med annat alliansbolag blir resan avbokad, med 99.99% sannolikhet."
Är detta allas generella uppfattning? Blir inte dessa biljetterade direkt vid bokning och skyddas?
Det scenariot finns väl....men ändå tveksamt om någon ser ett såpass värde överta EB om SAS kursar?
Känner mig just för dagen inte så överdrivet finansiellt stabil men som en del av kundstocken så tackar jag ändå.Jo det tror jag definitivt. Försvinner SAS från marknaden så kommer LH, BA, AY och bitvis UA, AA, TG vilja snabbt komma in och ta andelar. Det absolut lättaste sättet vore ju att absorbera kundstocken och deras lojalitet. Även om SK inte är finansiellt stabilt så är tveklöst stora delar av deras kunder det.