igelkotten
Medlem
Samma härInväntar nu extrakortet med PP.
Nar du sokte om extrakort, behovde du uppvisa NL bankkonto for extrakortsinnehavaren? Kanns skumt aftersom rakningen anda ska betalas av mig i slutandan.
Samma härInväntar nu extrakortet med PP.
Ja, även blivande extrakortsinnehavaren behöver ett bankkonto för verifiering. Amex använder bankkontot för att därigenom verifiera att det är en riktig person. De litar helt enkelt på att banken har gjort bakgrundskontrollen åt dem.Nar du sokte om extrakort, behovde du uppvisa NL bankkonto for extrakortsinnehavaren? Kanns skumt aftersom rakningen anda ska betalas av mig i slutandan.
Har en bekant som nekats sitt holländska amex, om han inte kan visa upp en holländsk adress också. Ny policy från holländska amex, eller hade personen i fråga oflyt?
Samma här. Om de har ändrat sig, så är det bara att beklaga att jag inte fick tummen ur i somras...Keep us updated... Jag är I fart med att skaffa ett Holländskt Amex jag också - men har inte ansökt ännu.
Ok. Då låter det mer eller mindre kört för den som inte redan har ett kort.Jag har sett att de lagt till detta sen ca 4 veckor sedan när man ansöker om kortet för första gången. Har man redan kort hos dom finns detta inte med, om man önskar uppgradera sitt kort etc.
Ok. Då låter det mer eller mindre kört för den som inte redan har ett kort.
Att skaffa en holländsk postbox räcker inte heller efter att ha läst meddelandet som min bekanta fick.
Visa bifogad bild 103978
Japp, det fick jag. Och lustigast av allt:Nar du sokte om extrakort, behovde du uppvisa NL bankkonto for extrakortsinnehavaren? Kanns skumt aftersom rakningen anda ska betalas av mig i slutandan.