Hafermann
Medlem
Jag har fått fylla i referens när jag har gjort det, på både EUR och GBP-transfers. Vad försöker du med för land?
Jag har fått fylla i referens när jag har gjort det, på både EUR och GBP-transfers. Vad försöker du med för land?
Tack, tänkte att det kunde vara så, men ville inte skicka iväg ett större belopp utan att veta. Det funkade.Du lägger först till mottagaren, där anges inte referens. I nästa steg gör du själva överföringen, och då får du ange referensen.
Jag vet att den jag blev värvad av fick poäng. Jag skaffade kortet i slutet av aug, men har knappt ngn spend då jag endast har det för förmånerna.Jag har fortfarande inte fått mina välkomstpoäng tre månader senare. Någon annan som lyckats få dem?
Jag har fått olika besked varje gång jag hört av mig till den mycket ojämna kundtjänsten, allt från att de ska fixa det omedelbart till det senaste svaret jag fick idag vilket var att när jag signade upp mig för kortet den första augusti så var inte välkomstpoäng inkluderade.
Är därför väldigt nyfiken om någon annan som registrerat sig runt den tiden fått några poäng, eller kanske ännu bättre, att någon sitter på en printscreen.
Har själv fått in MR poäng, hittar ingen information om det är för att jag har skaffat kortet, eller värvat.
Har inte använt kortet för några köp så poängen är från endera.
Jag fick in dom på Amex-kontot så fort jag spenderat 500 Euro.Jag har fortfarande inte fått mina välkomstpoäng tre månader senare. Någon annan som lyckats få dem?
Jag har fått olika besked varje gång jag hört av mig till den mycket ojämna kundtjänsten, allt från att de ska fixa det omedelbart till det senaste svaret jag fick idag vilket var att när jag signade upp mig för kortet den första augusti så var inte välkomstpoäng inkluderade.
Är därför väldigt nyfiken om någon annan som registrerat sig runt den tiden fått några poäng, eller kanske ännu bättre, att någon sitter på en printscreen.
Det krävs väl en spend på 500 EUR för att man ska få poängen för att man blivit värvad, så om du inte spenderat något så är antagligen poängen för att du värvat någon annan.