Senaste nytt

Hilton London

Maja

Medlem
Om valet står mellan The Westminister London, Curio Collection eller Hilton London Metropole som HHD - vilket hade ni valt då?

Metropole är ca £40 dyrare för ett Refurbisched King bedroom vs. ett Queen bedroom at Westminister.

Helt olika ändar av stan, men båda fungerar så att säga för våra 3 nätter där under Höstlovet. Åker med min 14-åriga dotter.

 

011430121

Medlem
Om valet står mellan The Westminister London, Curio Collection eller Hilton London Metropole som HHD - vilket hade ni valt då?

Metropole är ca £40 dyrare för ett Refurbisched King bedroom vs. ett Queen bedroom at Westminister.

Helt olika ändar av stan, men båda fungerar så att säga för våra 3 nätter där under Höstlovet. Åker med min 14-åriga dotter.

Nu blir det lite OT, har bara bott på Metropole av dessa men föredrar Paddington som ligger ca 400 meter från Metropole.
Förlåt att du inte fick svar på din fråga.
 

BND

Medlem
Om valet står mellan The Westminister London, Curio Collection eller Hilton London Metropole som HHD - vilket hade ni valt då?

Metropole är ca £40 dyrare för ett Refurbisched King bedroom vs. ett Queen bedroom at Westminister.

Helt olika ändar av stan, men båda fungerar så att säga för våra 3 nätter där under Höstlovet. Åker med min 14-åriga dotter.
Jag har ungefär samma sits och fråga. Reser med 14-årig dotter men överväger även Bankside utöver dessa nämnda. Vad tros om det hotellet med en tonåring i släptåg?

Tänker ev ta ett executive mest för egen skull när hon sjusover... Har inte bestämt mig om det är värt merkostnaden än. Kanske värt att chansa på att få uppgradering, har HHG

Har en bokning på Park Plaza Westminster men vill nog byta av olika skäl.
 
Last edited:

Maja

Medlem
Jag har ungefär samma sits och fråga. Reser med 14-årig dotter men överväger även Bankside utöver dessa nämnda. Vad tros om det hotellet med en tonåring i släptåg?

Tänker ev ta ett executive mest för egen skull när hon sjusover... Har inte bestämt mig om det är värt merkostnaden än. Kanske värt att chansa på att få uppgradering, har HHG

Har en bokning på Park Plaza Westminster men vill nog byta av olika skäl.
Bankside är en favorit men är på tok för dyrt mina datum. Väldigt bra frukost när vi bott där tidigare.
 

Lagerman

Medlem
Om valet står mellan The Westminister London, Curio Collection eller Hilton London Metropole som HHD - vilket hade ni valt då?

Metropole är ca £40 dyrare för ett Refurbisched King bedroom vs. ett Queen bedroom at Westminister.

Helt olika ändar av stan, men båda fungerar så att säga för våra 3 nätter där under Höstlovet. Åker med min 14-åriga dotter.

Har bott på metropole med dottern som HHD. tycker deras lounge ger ett bra värde som diamant. Bra förbindelser med buss precis utanför om det ska vankas shopping

Bankside har jag inte bott på men ligger ju lite ”off ”..

Är kvalitet på frukost en faktor skulle jag varmt rekommendera
 

Lagerman

Medlem
Insåg att jag inte skrev klart meningen……
Är kvalitet på frukost en faktor skulle jag varmt rekommendera Waldorf vid Covant Garden.

riktigt brA!
 

sembl

Medlem
@BND Packa badbyxorna om ni bor på Bankside, kanske mitt favorit hotell av alla Hiltons i London. Skälet är nog att de har varit mest stabila och har mycket fräscha rum. Frukosten är grymt trevlig i restaurangen. Sedan att kliva ut på morgonen och gå tiłl Boroughs market är alltid lika trevligt.
 
Toppen