Senaste nytt

Hilton London

Maja

Medlem
Har bott på Bankside de senaste två gånger och alltid varit väldigt nöjd.

Men funderar på att göra en spontanresa efter nyår och tänkte att går det att hålla nere kostnaderna lite, utan att tumma allt för mycket med kvalitén så vore det tacksamt.

Någon som har erfarenhet från Lincoln Plaza London, Curio Collection by Hilton eller Hilton London Canary Wharf på senare tid? Den sistnämnda har jag bott på en kväll i augusti för många år sedan och vill minnas att jag bara hade positiva minnen därifrån.

Fråga är hur det är nu några år senare och i januari?

Är HHG, åker troligen själv, men kan få sällskap av min 10-åriga dotter.
 

Tonton

Medlem
Tyvärr ej möjligt att flyga till LCY från GOT utan att blanda in minst en mellanlandning och längre och dyrare flygresa. Men bra tips annars!

Så Hilton är att föredra framför Curio i det området enligt dig?
@Tonton Tycker nya Curio Canary Wharf är bäst i London har jag för mig......
Jag litar iof inte 100% på honom men han är ett hyffsat riktmärke :p

Curio alla dagar i veckan före Hilton. Ligger på promenadavstånd från varandra.
Tyckte Hilton CW var okej förut - men har verkliga insett hur trött och tråkigt det är efter att ha bott på Curio några gånger. Curio har seglat upp att bli min favorit i London! Synd bara att just lokaliseringen inte alltid är super för jobb. Privat så blir det nu mitt primära hotell tillsammans med DT Greenwich, då dessa två ligger i mina old hoods. Curio har också definitivt min favoritfrukost i London!
 
Last edited:

ELOS

Medlem
Hilton Waldorf har förfärligt hårda sängar och vid room service så får man vänta minst en timme.
 

Senator

Moderator
The Biltmore Mayfair är nu det bästa Hiltongruppen kan bjuda på i London i mitt tycke. men inte perfekt. Återkommer snart med en längre recension:

46032919b3c44ed584f81f9a7162addd.jpg
 
Curio alla dagar i veckan före Hilton. Ligger på promenadavstånd från varandra.
Tyckte Hilton CW var okej förut - men har verkliga insett hur trött och tråkigt det är efter att ha bott på Curio några gånger. Curio har seglat upp att bli min favorit i London! Synd bara att just lokaliseringen inte alltid är super för jobb. Privat så blir det nu mitt primära hotell tillsammans med DT Greenwich, då dessa två ligger i mina old hoods. Curio har också definitivt min favoritfrukost i London!
Bra uppdatering av hotelläget i Canary Wharf, tack!
 
Toppen