Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Fasen, jag måste verkligen lära mig att vifta med guldkortet vid incheckning. Är ju så van att sånt ska ske automatiskt men de senaste hotellvistelserna har ju inte direkt stärkt den teorin.

Jag frågade om det fanns möjlighet till uppgradering då jag är CCG, men han sa tveksamt att det var nog fullbokat. Men han hittade ett rum iaf ;)
 

ALU

Medlem
Både jag och kollegan återigen uppgraderade på Radisson Scandinavia. Denna gång till Businessclass rum. Kollegan mäkta imponerad.
 

Norfindir

Medlem
Gjorde en walk-in på Radiosson BLU Plaza i Oslo. Betalte rack-pris for et standardrom og fikk business rom i 27 etg. Frokost og vann på rommet inkludert.
 
Uppgraderad till businessclass rum från standard på Radisson Plaza, Oslo. Frågade den bästa receptionisten som Plaza har och enligt han är deras uppgraderingspolicy att:
  • CCG möjlighet till uppgradering i "mån" av plats
  • CCC garanterad uppgradering
  • Stamgäst garanterad uppgradering
Lite oklart när man blir stamgäst. Nu är jag både stamgäst och CCC, men likväl ger det ett businessclass rum.

@niksal Tror du jag måste ta på mig den 10+ år gamla studentkostymen för att få en juniorsuit? ;)
 

Jensik

Medlem
Jag blev också uppgraderad på Plaza Oslo igår, businessclass rum på 29e våningen. Trevlig vy från rummet, men ingen gåva på rummet. Ikväll blir det Scandinavia igen som vanligt. Får se vad de bjuder på...
 
Toppen