Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

niksal

Medlem
Scandinavia, Oslo har uppgraderat sin välkomstpresent. Äpplet har bytts till ett stiligare fruktfat med en macaron. Synd att jag tappar CCC efter i år, har varit för otrogen/bott på Expedia rates.
 

mha321

Medlem
Atlantic i Stavanger från standardurm till Business på översta våningen, finfin utsikt. Lite choklad som välkomstgåva också. (CCG)

Royal tidigare i veckan gav ingen uppgradering (utöver näst översta våningen) - jag har alltid otur med "Royal"-hotellen, utom det i Bryssel..
 
Radisson Plaza, Oslo. Uppgraderad till BC men ingen välkomstgåva, om man inte räknar kanelparfymen som ligger kvar efter städerskan alternativt tidigare gäst.

CCC
 

lillemannen

Medlem
Radisson Ambassador Plaza, San Juan, Puerto Rico upgrade till junior svit och frukost i lounge. 2 drink biljetter och välkomstgåva på rummet. CCG
 

Chrille

Medlem
Waterfront, standard till BC. Fria filmer, har det alltid ingått, eller är det nytt? Kollar sällan film så jag kanske bara inte noterat det tidigare....
 

mha321

Medlem
Park Plaza Victoria, London. poäng-bokning 2 dagar, uppgraderad från standard till executive room (dock utan tillgång till executive lounge). Diverse choklad och småkakor vid ankomst.
 

erc

Medlem
Scandinavia Göteborg, fredag-söndag
Bokat: Standardrum, 2-4-1
Erhöll: Businessclassrum med chokladbitar, fruktfat och sen utcheckning
 

Gralq

Medlem
3 av 3 övernattningar på Park Inn Solna har givit uppgraderingar från standard till superior. Nu idag glömde de heller inte presenten som blev en flaska Loka och ett äpple.
 

Elias

Medlem
Senaste två veckornas vistelser har sett ut enligt följande;
Radisson Blu hotel Bremen uppgraderad till BC rum dock ingen välkomstgåva, trevligt hotell med väldigt bra läge.
Radisson Blu Uppsala uppgraderad till Superior rum samt välkomstgåva. Mycket trevligare och bättre bemötande denna gången jämfört med förra för några månader sedan.
 
Toppen