Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

R

rstenelo

Guest
Uppgraderad till Business rum från Twin på Radisson Blu Royal Viking ikväll. Litet fruktfat och vatten med ett brev.

Är CCG

52452de8e02dedb0f29ad6657695940e.jpg
 

rob74

Medlem
Hinner knappt med här i tråden... Har blivit några stays sedan sist.
Just nu Arlandia igen. Fick också veta att frukost ingår på rummet då man blir uppgraderad till Business. Är CCC...
Så då blir det väl att hänga ut lappen nu.
 

ALU

Medlem
Det blev en helg på våning 17 på Radisson Aqua i Chicago efter en uppgradering till Businessclass rum med tillhörande lounge. Bra där!
 

eramag

Medlem
Uppgraderad i helgen på Radisson Blu Amsterdam från standard award till business class. Dock var frukosten exkluderad och erbjöds för 40€ per natt för 2 personer. CCG,
 
Senaste upplevelserna som guld-medlem:

Radisson Blu Edwardian Vanderbilt, London

Ingen uppgradering men väldigt trevlig personal vid incheckningen som undrade om det var ok med ett enkelrum (som jag hade bokat). Välkomstgåva i form av jordgubbar och choklad på ett fat.

Radisson Blu Frankfurt
Ingen uppgradering och ingen välkomstpresent. Visade sig vid utcheckning att mitt kort inte låg inne i bokningen hur nu det hade gått till. Hade ju bokat en 2-4-1 som enbart guldmedlemmar och högre ska ha tillgång till. 28 Euro för frukost så jag avstod. Väldigt hög sprutt i handfatskranen också så så fort man skulle tvätta händerna högtryckssprutade man ner halva badrummet. Tycker även att hotellet låg lite för avsides med en ganska lång promenad till S-bahn-stationen.
 
Last edited:

Kandinsky

Medlem
Uppgraderad från standardrum till juniorsvit högsta våning på Radison Blue Alcron, Prag. Trött fruktfat och en flaska kranvatten bjöd de på också.. CCG.
 
Är CCG och blev uppgraderad till Businessclass corner room på Radisson Blu Frankfurt.
Hotellet ligger som @Jonas Forslin sa ovan lite avsides, men hade hyrbil så gjorde inte så mycket.
Utnyttjade även best rate garanti och fick ett bra pris :D

Utsikten ifrån bastu och polen längst upp var mycket trevlig på kvällen!
 
Fasen, jag måste verkligen lära mig att vifta med guldkortet vid incheckning. Är ju så van att sånt ska ske automatiskt men de senaste hotellvistelserna har ju inte direkt stärkt den teorin.
 
Toppen