Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Gralq

Medlem
Nepp, det gjorde jag inte. Får se om jag bor där igen nångång, då ska jag nog säga till. =)

Tyckte tyvärr att hotellet var lite sunkigt och slitet (iaf rummet jag fick), så det blir att testa Scandic Alvik nästa vecka.
 

Elias

Medlem
Tyckte tyvärr att hotellet var lite sunkigt och slitet (iaf rummet jag fick), så det blir att testa Scandic Alvik nästa vecka.

Superior rummen på Park Inn Solna är helt ok, framförallt i jämförelse med standardrummen på Scandic Alvik som tyvärr är ännu ännu sämre än standardrummen på Park Inn Solna.
Kan inte rekommendera Scandic Alvik.
 

niksal

Medlem
Radisson Blu Plaza, Oslo. Uppgraderad till BC-rum, med ett minimalt fruktfat(8 vindruvor, två melon-bitar samt en apelsinklyfta). Som CCC är det ingen skillnad i perks från CCG... Förvisso förväntat, men de anstränger sig knappast. Det hade varit så enkelt att alltid erbjuda rum på vån 31 eller 32, skriva personliga välkomsthälsningar, drinkbiljetter eller avskild frukostsservering.

Intressant, för här har jag så gott som alltid blivit uppgraderad till junior suite som CCC då CCG brukar få vanligt BC rum. Rummen delas ut i förväg så kolla nästa gång att de har rätt status i din profil om du nyligen gått från CCG till CCC.

Jag checkade precis in på Viking. Standard uppgradering till Junior Suite som CCC.
 
Intressant, för här har jag så gott som alltid blivit uppgraderad till junior suite som CCC då CCG brukar få vanligt BC rum. Rummen delas ut i förväg så kolla nästa gång att de har rätt status i din profil om du nyligen gått från CCG till CCC.

Jag checkade precis in på Viking. Standard uppgradering till Junior Suite som CCC.
Det var goda nyheter, alltid spännande med miljöombyte :). Jag ska höra mig för vid utcheckning, så kanske man bor i en suite nästa vecka :)
 

Gralq

Medlem
Superior rummen på Park Inn Solna är helt ok, framförallt i jämförelse med standardrummen på Scandic Alvik som tyvärr är ännu ännu sämre än standardrummen på Park Inn Solna.
Kan inte rekommendera Scandic Alvik.

Får se hur det känns efter nästa vecka, båda är liknande till pris (avtal) och avstånd till jobbet. Men Solna Centrum var inte alls dumt tyckte jag.
 

Joakim H

Medlem
Jag och min hustru blev uppgraderade, CCG, vid vår 17 dagars vistelse i oktober, på Radisson Aruba.
Vi fick ett rum som var 1,5 ggr så stort som det vi bokade. Härligt med space när man stannar så länge.

De " glömde " dock välkomstpresenten vilket jag påminde dem om efter en vecka. Chefen för receptionen kontaktade mig och bad om ursäkt och frågade om det istället var okey med ytterligare 150 USD i resort-credit vilket jag självklart godtog, istället för en present.

Mycket bra bemötande.
 

pswe

Medlem
Blu i Tallinn, uppgraderad till business class. trevligt rum med separat sovrum, utsikt över hela staden. Välkomstbrev, fruktfat och mineralvatten. Är CCC. Bad för en tid sedan om att få välkomstpresent i form av frukt framöver och har fått det varenda gång efter det på 5-6 olika hotell, vet inte om det är slumpen eller om de har bra koll i sina system, gillar det i vilket fall jämfört med kakor, vin eller ost som kunde dyka upp tidigare :)
 

Malu

Medlem
För första gången uppgraderad på Radisson Royal i Köpehamn. Från Businessrum (som var det billigaste lediga) till Juniorsvit på plan 20.

MEN första rummet hade en smärre översvämning på fönsterbänken då det regnade in och droppade rejält ner på golvet. Klagomål och fick ett nytt rum på samma våning på andra sidan - dock nära restaurangen Alberto K. Varning för det. Pratglada gäster i korridoren långt in på natten och strax efter 05:00 börjar man dra vagnar för att duka upp frukosten. Inte mycket sömn där.

Korg med frukt, godis, nötter och vatten fanns dock på plats.
 

Joakim P N

Medlem
Jag är CCG och blev uppgraderad från Standard Room till Superior Room på Radisson Blu ES i Rom. Dock gjorde receptionen ingen grej av det, utan jag förstod det själv när jag klev in på mitt rum. På rummet stod två flaskor gratis-vatten. Misstänker dock starkt att detta var något som alla fick, och således inte någon välkomstgåva till mig som guldmedlem.
 
Toppen