Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Håller med om att Riverside är trevligare utifrån takterassen, restaurangen etc. Men du måste haft otur för jag fick juniorsvit som uppgradering fyra gånger av fyra möjliga under hösten förra året - även jag CCG.

Ja, för jag har bott på Scandinavia åtskilliga gånger, både i jobbet och privat. Aldrig fått bättre rum än det jag bokat... Suck!
Utifrån den statistiken har jag bättre uppgraderingslycka på Waterfront i Stockholm.

Radisson Arlandia...
I vanlig ordning uppgraderad till Business. Välkomstbrev, vatten och chokladpraliner på plats i rummet.
Trevligt tillskott med Brewdog 5 am Saint i hotellbaren, sedan tre veckor tillbaka!

Radisson Blu St. Julians, Malta...
Uppgraderad till hörnjuniorsvit. Välkomstbrev fick jag vid incheckning och efter ett tag dök det upp stort fruktfat, maltesiska godsaker samt en flaska rödvin.
+18 här, sol men ganska blåsigt just nu.

Uppgraderad till bc rum på Radisson Blu Hotel, Paris-Boulogne (bokat 241 så 180 euro för två nätter)

Dock ingen present alls.

Till slut uppgraderad på Radisson Martinique on Broadway. Men när jag anlände vid 18 var rummet inte klart. Drinkvouchers skrevs ut och det blev till att vänta till 2030. När jag väl fått checkat in får jag reda på att excecutive-loungen är stängd för renovering vilket är en besvikelse. Får frukostvouchers som kompensation. Själva rummet på 18e våningen är ganska tråkigt, dvs det är säng, badrum och tv. Inga morgonrockar, tofflor eller hotellpärm. Däremot kaffebryggare och strykjärn. Kallt i rummet är det med...

Nä. Godnatt nu så att jag inte fortsätter att sprida dålig stämning
Vet du loungen förväntas öppnas? Jag har 3 nätter där runt valborg

Vet du loungen förväntas öppnas? Jag har 3 nätter där runt valborg

Den öppnade den 26 mars igen. De höll bland annat på att tapetsera om, därav stängningen. Sortimentet som fanns när den öppnade var: en kaffemaskin, vatten, äpple, minttabletter och några bars. Två TV-apparater, lite fåtöljer och soffor var det övriga utbudet.

Pratade med hotel managern om loungen och han sa att de inte hade samma koncept som andra Radisson angående mat och dryck i loungen...

Checkade in på Park in i Uppsala för en stund sen.
Bokade billigaste möjliga rum, fick ett underligt rum med ett stort runt konferensbord med 8 stolar mitt i samt en quen-size "Murphy bed" eller vad de nu kallas de som sitter i ett skåp på väggen och fälls ner. Mineralvatten och jordnötter på rummet. Rummet är stort, det är bra badrum, men det är lite skum känsla att ha ett konferensrumsbord och en white board ( bakom ett draperi) i rummet.. så jag är lite fundersam över min "uppgradering" Nåja…. :)

Checkade in på Park in i Uppsala för en stund sen.
Bokade billigaste möjliga rum, fick ett underligt rum med ett stort runt konferensbord med 8 stolar mitt i samt en quen-size "Murphy bed" eller vad de nu kallas de som sitter i ett skåp på väggen och fälls ner. Mineralvatten och jordnötter på rummet. Rummet är stort, det är bra badrum, men det är lite skum känsla att ha ett konferensrumsbord och en white board ( bakom ett draperi) i rummet.. så jag är lite fundersam över min "uppgradering" Nåja…. :)

Haha! Skumt...

Toppen