Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn för två veckor sedan blev jag uppgraderad från Standard till Business
Samma sak med Radisson Blu Scandinavia Oslo förra veckan

Från enkelrum till BC Rum på royal Viking Sthlm vatten o frukt som vanligt / CCG dock har mitt jobb bokat via resia och jag kommer inte få några poäng enl receptionen. Har dock fått det förr då jag bokat på samma sätt... Vad ska jag tro?

Tja, eftersom att jag som CCC aldrig verkar få poäng över huvud taget nu när jag bokar via clubcarlson.com på royal viking så tror jag inte att du får några poäng....

Radisson Beke Budapest, hade bokat superior-rum. Vid incheckning ikväll sade dom att jag hade blivit uppgraderad. Vackert tänkte jag. Vid ankomst till rummet var det precis det jag bokat...För trött för attt klaga...OT, dom erbjöd mig frukostbuffe för €70?!

Har checkat in på Radisson Blu Falconer, Köpenhamn ikväll. Bokade en 2-1 övernattning som CCG medlem. Blev uppgraderad från standard till Junior Suite. En flaska rödvin som välkomstpresent på rummet. Tyvärr ingick inte frukosten som CCG, kostar 165 DKK

Har checkat in på Radisson Blu Falconer, Köpenhamn ikväll. Bokade en 2-1 övernattning som CCG medlem. Blev uppgraderad från standard till Junior Suite. En flaska rödvin som välkomstpresent på rummet. Tyvärr ingick inte frukosten som CCG, kostar 165 DKK

Välkommen till kungliga Frederiksberg!

Radisson Beke Budapest, hade bokat superior-rum. Vid incheckning ikväll sade dom att jag hade blivit uppgraderad. Vackert tänkte jag. Vid ankomst till rummet var det precis det jag bokat...För trött för attt klaga...OT, dom erbjöd mig frukostbuffe för €70?!

Skumt!
Har själv alltid blivit uppgraderad till en rejäl svit där. Även på tiden innan CCG, då jag körde via EBG. Den mesta lyckan för det var om man hade bokat en natt.
Frukost åt vi aldrig - tog det på stan istället. Fast då var det nog mera definierat som lunch. :)

Jag befinner mig på Art'Otel Kufurstendamm ("by Park Plaza") i Berlin. Uppgraderad vid incheckning i tisdags från billigaste rum till deras XL-rum (bästa kategorin). Dessutom ett fat med frukt och choklad samt en flaska vatten på rummet.

Dessutom låg det ett långt välkomstbrev på sängen och väntade på mig. Förvisso bara på tyska (men då hade de tagit i och titulerade mig "herr doktor" på äkta tyskt manér) men lyckades ändå förstå att jag (och en gäst) skulle kunna få en gratis drink i baren varje kväll jag bor här.

(är CCG)

Skumt!
Har själv alltid blivit uppgraderad till en rejäl svit där. Även på tiden innan CCG, då jag körde via EBG. Den mesta lyckan för det var om man hade bokat en natt.
Frukost åt vi aldrig - tog det på stan istället. Fast då var det nog mera definierat som lunch. :)

Hehe, min vanliga otur. OT2 I jämförelse med kostnadsnivån i Budapest och andra hotell jag bott på här var det väldigt dyrt här, (förutom rumspriset). Hyra film på vod, 105 spänn, vatten-öl, 45 spänn, frukosterbjudandet dag 2 var €37:50?! osv.

Toppen