Blev uppgraderad till en Executive Suite på 84 kvadrat på Radisson Shanghai New World.
Är CCG och hade bokat billigaste rummet.
Från enkelrum till BC Rum på royal Viking Sthlm vatten o frukt som vanligt / CCG dock har mitt jobb bokat via resia och jag kommer inte få några poäng enl receptionen. Har dock fått det förr då jag bokat på samma sätt... Vad ska jag tro?
Har checkat in på Radisson Blu Falconer, Köpenhamn ikväll. Bokade en 2-1 övernattning som CCG medlem. Blev uppgraderad från standard till Junior Suite. En flaska rödvin som välkomstpresent på rummet. Tyvärr ingick inte frukosten som CCG, kostar 165 DKK
Tackar tackar Agö! Ser fram emot lite påskehygge imorgon på Carlsberg med ölprovning!Välkommen till kungliga Frederiksberg!
Radisson Beke Budapest, hade bokat superior-rum. Vid incheckning ikväll sade dom att jag hade blivit uppgraderad. Vackert tänkte jag. Vid ankomst till rummet var det precis det jag bokat...För trött för attt klaga...OT, dom erbjöd mig frukostbuffe för €70?!
Skumt!
Har själv alltid blivit uppgraderad till en rejäl svit där. Även på tiden innan CCG, då jag körde via EBG. Den mesta lyckan för det var om man hade bokat en natt.
Frukost åt vi aldrig - tog det på stan istället. Fast då var det nog mera definierat som lunch.![]()