Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Scandinavia Hotel i Göteborg.

Bokade billigaste rummet (points+cash), uppgraderad till jr suite på 4:e våningen med balkong i hörnet närmast post...

Fruktfat, en flaska vatten och 3 godisar (Varför get man 3 stycken när man är två på rummet?)

Är CCC.

Radisson Blu Scandinavia Hotel i Göteborg.

Bokade billigaste rummet (points+cash), uppgraderad till jr suite på 4:e våningen med balkong i hörnet närmast post...

Fruktfat, en flaska vatten och 3 godisar (Varför get man 3 stycken när man är två på rummet?)

Är CCC.

Bara att gratulera!
Alltså, vad gör alla ni som blir uppgraderade på Scandinavia? Hypnotiserar personalen vid incheckning??? :confused:

Ingenting, har alltid blivit uppgraderad typ. Funkar mycket bättre där än på det andra hotellet i gbg ju ;)

Jag med och alltid till exakt samma svit. Tyvärr kallar dom mig för "ni". Det är nästan i sig ett skäl att välja bort hotellet.

F.ö. fick jag köra en liten lektion i Club Carlson-förmåner på Waterfront igår kväll/i natt. Först ville dom inte ge mig ett rum (ca kl 01:30, gick spontant till hotellet efter en ganska vild kväll), sedan ville dom pracka på mig frukost (trots CCC). Och dessutom blev jag "niad". Nej, jag fortsätter med Viking.

Radisson Martinique, award bokning av standard rum uppgraderad till club level inklusive frukost för mig och tjejen, först ville de bara ge mig frukost

Checkade precis in på Radisson LAX airport, från ett normalrum fick vi uppgradering till en av de stora sviterna på översta våningen med utsikt över flyplatsen. Den är verkligen löjligt stor, 2 stora sovrum plus ett mer än dubbelt så stort vardagsrum, 3 badrum och ett kök...
Bra reckognition vid incheckningen också, vilken skillnad mot hur det brukar vara hemma. Jag gillar verkligen mitt CCG-kort nu.
Rummen är dock ganska gamla, de har nog inte renoverats på 20 år minst.

Checkat in på Radisson Sky City med familjen, bokade 2 standard rum. Blev uppgraderade till 2 business class rum vägg i vägg. Det som är ännu mer trevligt är att vi har samma rum som när vi åkte på USDM resan i höstas.

Toppen