Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Från vanligt rum till business class i Vilnius på Hotel Astoria. Stort fruktfat, mineralvatten och välkomstbrev som CCC.

Vad tycker du om hotellet i övrigt? Har några dagar bokade där i maj så är lite nyfiken:)

Läget är utmärkt. Själva hotellet består av två delar, en äldre del som just nu genomgår renovering (om den är klar till maj kommer det vara delen att föredra) den nyare delen är mindre charmig men är något fräschare. Bra frukost men för övriga måltider finns både trevligare och bättre ställen i närheten.

Just checkat in på Radisson Waterfront, Stockholm.
Han som checkade in mig noterade att det är fjärde gången jag bor här och att jag var CCC.
Uppgraderad till Businessrum på plan 15, med fin utsikt.
Vatten + fat med frukt, nötter och choklad samt välkomstbrev på skrivbordet.
De ska visst ha spanskt tema i restaurangen ikväll. Livemusik, tapas, sangria mm.

Attachments

• ForumRunner_20140328_162854.png
    ForumRunner_20140328_162854.png
    {memory} MB · Visningar: 225
  • ForumRunner_20140328_162942.png
    ForumRunner_20140328_162942.png
    {memory} MB · Visningar: 227
Summering av mina senaste vistelser:

- Två stays på Royal Viking i Stockholm, uppgraderad från standardrum utan frukost till juniorsvit med inkluderad frukost. Frukt, vatten och chokladbitar på rummet.

- Radisson Blu i Malmö, uppgradering från standard till Business på högre våning. Frukt men inget annat special.

- Bokade två bonusnätter på art'otel Amsterdam by Park Plaza till hustrun som åkte dit med sin syster. De blev uppgraderade till art room xl högst upp, fick frukt, vinflaska (av god kvalitet!) och några små presenter. De var mycket nöjda med hotellet för övrigt!

Radisson Riverside, Göteborg. Ganska säker på att jag inte blev uppgraderad. Lite godis och en flaska vatten var väl det extra som fanns.
I fortsättningen blir det Radisson Scandinavia. Trevligare på alla sätt och vis

Radisson Riverside, Göteborg. Ganska säker på att jag inte blev uppgraderad.

På just det hotellet har jag också dåligt utfall på uppgraderingar. Nu är det ganska fräscht ändå och jag tror att de lever på det, men håller med om att Scandinavia är bättre på att uppmärksamma statusgäster.

På just det hotellet har jag också dåligt utfall på uppgraderingar. Nu är det ganska fräscht ändå och jag tror att de lever på det, men håller med om att Scandinavia är bättre på att uppmärksamma statusgäster.

Måste ha haft grym otur på Scandinavia då... I princip aldrig fått någon uppgradering där som CCG.

EDIT: Utifrån mitt perspektiv så är Riverside att föredra. Nya fräscha rum, rejäl relaxavdelning med två inomhusbubblare samt utebadet + baren där... Gökboet är trevlig som restaurang/bar också.

Last edited:
Måste ha haft grym otur på Scandinavia då... I princip aldrig fått någon uppgradering där som CCG.

EDIT: Utifrån mitt perspektiv så är Riverside att föredra. Nya fräscha rum, rejäl relaxavdelning med två inomhusbubblare samt utebadet + baren där... Gökboet är trevlig som restaurang/bar också.

Håller med om att Riverside är trevligare utifrån takterassen, restaurangen etc. Men du måste haft otur för jag fick juniorsvit som uppgradering fyra gånger av fyra möjliga under hösten förra året - även jag CCG.

Toppen