Återrapportering från helgens tre nätter på tre olika hotell i London.
Radisson Blu Edwardian Sussex: uppgradering från "1 Twin bed - Single Deluxe Deal of the day-Single Room" till någon form av ganska slitet dubbelrum med utsikt rakt in i en vägg. Som rapporterats tidigare, tämligen ointressant hotell med flera mindre bra inslag. £102 är dock ett bra pris. Ingen frukost. Fick en enkät från hotellet på mail, rapporterat brister. Var för bakfull och hade för bråttom ut till Gillingham för att ta upp frågan med de trevliga italienarna i receptionen. Ingen välkomstgåva.
Utsikt från rum på Radisson Blu Edwardian Sussex
Radisson Blu Edwardian Berkshire: uppgraderad från "1 Twin bed - Single Deal of the day- Standard Single Room" till någon form av dubbelrum, något ljusare åtminstone - annars samma koncept. £131,20 är likaledes ett vettigt pris. Ingen frukost. Även här var jag för bakfull och skulle dessutom äta enstjärnigt till lunch så passade på diskussionen om frukost. Utsikt mot en byggarbetsplats på Oxford Street. Som ovan, ganska slitet tyvärr. Ingen välkomstgåva.
Utsikt från rum på Radisson Blu Edwardian Berkshire
Park Inn by Radisson Hotel & Conference Centre London Heathrow: känt för de flesta BC.se-medlemmar kan tänkas. Smidigt att ta sig till och från med Hoppa-bussen från terminalerna (£8). Hade bokat "1 Queen bed - Non-smoking Easter Sale-Standard Room" till det facila priset av £48,30. Tror inte att jag blev uppgraderad. För £48,30 har jag inte större krav än att rummet ska vara rent, det var det (med viss varning för de ständigt återkommande heltäckningsmattorna). Här ingick frukost (eller om jag fick det som CCC). Fick ett paket tämligen torra kakor av typ "Maryland Cookies" fast något brittiskt märke. Utsikt över en parkeringsplats.
Kakor kan skymtas på bordet vid TV:n. Felsökning pågår.
Jo, en flaska vatten ingick på varje hotell också.