Vi hade väl inte fått ett ok innan precis men jag hade iaf skrivit en notering om det i bokningen.
Men vi kom till hotellet ca kl 12.40 och frågade om det gick att checka in men det var inte möjligt så vi fick sitta och vänta i lobbyn, efter ca 1 timme så frågade jag igen och vi var väl ganska bortglömda för dom visste inte ens hur länge vi varit där, men då fick vi gå till rummet bara för att se att det inte var städat än så vi fick vänta ca 1 timme till, till 14.40.
Jag sa till i incheckningen om att vi skulle vilja checka ut 13.30 och det gick bra men vid utcheckningsdagen så ringde receptionen och frågade när vi skulle checka ut för det fanns ingen notering.
Det gick inte så smidigt helt enkelt, inte mycket som gjorde det positivt. En chokladkaka fanns på rummet men lampor som inte funkade etc.
Och restaurangen var tvungen att ringa receptionen för att se hur många procent rabatt jag skulle få.
Uppgradering var självklart svårt att få men någon gest kanske? Jag kanske iaf får mina poäng...
Det var ett problem med mitt kreditkort också eftersom jag ville ha poäng på SAS så gav jag även fram det kortet men det gick inte genom "kreditkontrollen", det var ju självklart för mig eftersom jag inte ville betala med det. Jag hade ju redan gett ett annat kreditkort precis innan.