Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Så nöjd.

Radisson Blu SkyCity.

Fick en uppgradering från enkelrum utan frukost till Business Class-rum 443 inklusive frukost. Rummet har en vardagsrumsdel samt 6-7 meter panoramafönster över flygplatsen och en stor säng. Ett fruktfat som välkomstpresent samt en kopp kaffe passar utmärkt efter en sämre tur med SAS Plus från TXL till ARN!

Mycket professionellt bemötande av en ung herre i receptionen som hjälpte mig med allt jag behövde.

"10/10 would do again."

Så nöjd.

Radisson Blu SkyCity.

Fick en uppgradering från enkelrum utan frukost till Business Class-rum 443 inklusive frukost. Rummet har en vardagsrumsdel samt 6-7 meter panoramafönster över flygplatsen och en stor säng. Ett fruktfat som välkomstpresent samt en kopp kaffe passar utmärkt efter en sämre tur med SAS Plus från TXL till ARN!

Mycket professionellt bemötande av en ung herre i receptionen som hjälpte mig med allt jag behövde.

"10/10 would do again."
Kul! Inga praliner från Åre Chokladfabrik?

Radisson Blu Riverside, vid incheckning låg inte mitt CCG inlagt. Miss av resebyrån, när jag gav medlemsnumret kunde han inte se min status då jag inte bott där förut. Tydligen enligt honom så såg de det vid vistelse nummer två, otroligt konstigt. Jag fick då påpeka statusen, varpå han svarar att de inte uppgraderar CCG. Det de erbjuder var rum högre upp som uppgradering...
Ingen present, ingen uppgradering. Dåligt datasystem, portier utan fingertoppskänsla.
Tummen ner...

Toppen