Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Det var lite oklart huruvida frukost skulle ingå vid en uppgradering eller ej. Jag bokade ett rum med frukost för säkerhets skull. Det kostade bara några få kronor extra så det var inget problem. Det tillhör väl annars normal hyfs (jantelagen) att man inte kommer och förvänta sig saker. Men om en uppgradering går igenom blir det en fin avslutning på en förhoppningsvis givande tjänsteresa!

Korrekt fast ändå inte. Det är en officiell förmån för dig som CCG att bli erbjuden och få uppgradering för det fall det finns lediga rum i högre kategori.

Jeg fik gratis morgenmad på Royal Viking sidst jeg boede der. Opgradering fik jeg dog absolut ikke - værelse 846 er til dato min personlige bundrekord.

Är CCG, blev uppgraderad från juniorsvit till större svit på Radisson Blu Galzignano utanför Padova i juli. Tyvärr var toppsviten med jacuzzi på terassen bokad så den var inte tillgänglig.

Jag är Carlsson Guld och ska boka "Victoria Park Plaza" i Amsterdam.

Kan man räkna med något extra som Guld - någon med erfarenhet?

Är också CCG. Bodde där i våras, ingen uppgradering för min del då. Helt ok hotell, dock så gillade jag Art otel bredvid mycket bättre!:)

Hej @Stefan62 .

Jag är CCG och bodde på Park Plaza i våras.
Hade bokat ett standardrum, fick ett rum i två etage en trappa upp med takfönster mot en innergård, ca 40-45 kvm totalt - så hotellet har åtminstone en del speciella rum.

Jag har även en innestående frukost för två personer på detta hotell, då jag inte planerar att åka till Amsterdam närmaste tiden byter jag gärna denna mot förslag.
(Behöver bara dubbelkolla villkoren för denna) Återkom om det finns intresse!

Radisson Blu Plaza, Oslo. Ingen uppgradering och ett av de mindre standardrummen Plaza har att erbjuda. På plussidan våning 16, vilket är lågt jmf med business class-rummen, men det har sina fördelar att ha tillgång till alla hissar. Dessutom en personlig hälsning och en påse nötter!

Är CCG

Radisson Blu Style i Vienna, award-bokning en natt. Uppgraderad till Superior, tidig incheckning (11:30) och en (liten, men ändå) flaska Schlumberger när jag kom tillbaks på kvällen. CCG.

Jag är CCG och hade bokat Juniorsvit på Radisson Blu Saga, Reykjavik.
Sämsta skiten jag sett ungefär, inga förmåner fick jag. Ingen tidig incheckning, inget på rummet, gammalt och slitet är det, fick vänta 2 timmar vid incheckning innan det var klart och bara 5% rabatt på maten i restaurangen längst upp.

Oj förlåt, jag blev inte uppgraderad...

Toppen