Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Innehar Club Carlsson Gold

Radisson BLU Plaza Resort Panwa Beach, Phuket - 12 nätter
Bokat: DeLuxe-rum
Erhållet: Juniorsvit
Gåva: Fruktfat, vatten och välkomstutsmyckad säng

Park Inn, Oslo Airport
Bokat: Award, standardrum
Erhållet: Business friendly
Gåva: Fruktfat och några godisbitar

Park Inn, Modesto, CA, USA
Bokat: Guest room
Erhållet: Guest room
Gåva: Inget

Radisson, San Francisco Airport, CA, USA
Erhållet: Standardrum
Gåva: Inget
Notering: Hotellet blev efter bokningen ett Hilton Doubletree. Awardbokningen fungerade bra. Inga perks trots att jag innehar Hilton Gold.

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg
Erhållet: Standardrum med takbalkong
Gåva: Fruktfat och några godisbitar
Bonus: Plats i garaget för entusiastbilen trots att det var "fullt".

Last edited:
Nej jeg mener Park Inn, det er dog min første nat på et ikke-RadissonBlu (i CC), derfor sammenligningen.
Jag tror @011430121 menade att Radisson Blu Edwardian på Heathrow har lägre standard än Park Inn på Heathrow i hans ögon. Jag har inte bott på någon av dom så....

Dock generellt är ju Park Inn positionerad som 3-stjärniga hotell medan Radisson Blu är 4-stjärniga

Bor på Park Inn Heathrow nå, mye bedre enn gamle slitte Edwardian.
Oppgradert til Executive Room, chips og vatten som velkomstpresent. Stort rum med flott bad. Lungt og tyst og bra utbud av tv kanaler

Viking. Uppgraderad till juniorsvit från standardrum, två Loka, den vanliga chokladasken, två apelsiner, två äpplen och en rejäl klase vindruvor.

Radisson Blu Champs Elysées, fyra nätter, CCG

Uppgraderat till större rum på översta våningen med en mindre terass och utsikt mot Triumfbågen. Macroner, en flaska Evian och två drinkar i baren som välkomstpresent.

Radisson Blu Plaza Helsingfors. Bokade standard rum & vid incheckningen sa de att jag fick "ett speciellt rum". Blev uppgraderad till Executive Suite

Bodde fyra nätter på Radisson Blu Ajaccio, Korsika

Uppgraderad till BC rum med havsutsikt. Fruktfat och vatten på rummet. Frukost till både mig och sambo trots att sambo ej är CCC så allt sådant i sin ordning. Fräscht hotell och trevligt rum. Frukosten var ett kaos. Poolen var ett barnkaos så vi valde stranden, vilket vi nog gjort ändå.

Attachments

• IMG_3908.JPG
    IMG_3908.JPG
    {memory} MB · Visningar: 200
Radisson Blu Prado Hotel i Madrid, uppgraderad från standard till BC-rum. CCG-gåvan bestod av fruktfat och två flaskor vatten. Fint hotell med utmärkt läge, mittemot Prado-museet.

Bodde på Park Inn by Radisson Hammarby Sjöstad i helgen. Fick ingen uppgradering, men ett rum på 13:e våningen med stadsutsikt och ett fruktfat med nötter på rummet. Spelade ingen roll då frukosten ingår på hotellet, så vi var nöjda...

Toppen