Hur är det med byggen runt? Störs man?Hilton Dubai Jumeirah Resort. Uppgraderad från billigaste rummet till Corner Alcove Seaview med fantastisk panoramautsikt över stranden. HHD
Hur är det med byggen runt? Störs man?Hilton Dubai Jumeirah Resort. Uppgraderad från billigaste rummet till Corner Alcove Seaview med fantastisk panoramautsikt över stranden. HHD
Det byggs på granntomten, men inget man störs av i dagsläget. Mycket bra resort!Hur är det med byggen runt? Störs man?
Det brukar ske med automatik, jag frågar bara när/om jag har specifika önskemål om detta inte redan är fixat.En fråga : behöver man normalt fråga om uppgradering eller brukar dom erbjuda detta ?
Är det Hilton på Buda sidan?Upp(?)graderad till en söt tvåvåningssvit som saknar loungetillgång men har blivit erbjuden lounge ändå![]()
Hilton Budapest, HHG
Visa bifogad bild 48057
Yes !Är det Hilton på Buda sidan?
Mina senaste stays (ar HH Diamond):
Hilton KL Sentral: Executive Plus
Millennium Hilton BKK: Executive
Conrad BKK: "Stort" Corner room (ej exec level)
Conrad BKK: "Litet" Corner room (exec level)
Doubletree BKK: King Deluxe Suite
Bor just nu i en mycket trevlig svit pa Doubletree Bangkok. Top floor med fin utsikt. Ingen lounge pa detta hotellet men val cocktail hour vid poolen 6-8pm for HHG/HHD. Foredrar Conrad da det ligger narmare vart kontor, men kunde inte rattfardiga priset pa Conrad under dessa dagar. Nasta gang far det kanske bli Hilton Sukhumvit som ar co-managed med Doubletree.