Hur är det Hilton, läget o.s.varuba1 skrev:Hotell: Hilton AthensDatum: 21 juniBokat rum: Twin Guest RoomUppgradering: Twin Executive Room With Acropolis ViewAntal nätter: 1Status: DiamondExtras: Fick extra vatten och en liten flaska vinPositionering i Aten samt övernattning inför min First First imorgon med LH. ATH-FRA-PEK.Klicka för att utvidga...
Servicen är lite svajig, men det har nog med Grekland att göra snarare än Hilton. Det kan ligga lite off, men det beror på vart du ska, för det ligger trots allt hyfsat i centrum. Men just omkring finns inte så mycket av turistaktiviteterna. De var också lite snåla med uppgraderingarna, jag fick ett mindre rum än jag bokat, men på högre våningsplan. Fick deala med dem ett tag innan det ordnade upp sig. Servicen i restaurangen var inget att hänga i granen heller.011430121 skrev:Hur är det Hilton, läget o.s.vKlicka för att utvidga...
Jag fick likadant vin när jag var där. Trevlig gest, men bedrövligt vin.aruba1 skrev:Fick extra vatten och en liten flaska vinKlicka för att utvidga...
Håller med Jacobs beskrivning. Inget fel på adressen, men servicen och bemötandet är inget vidare. Check-in var dock smidigt men ingen recognition. Det enda de sa var ”you will today get a nice room from us”. Vinet har jag inte öppnat //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png Däremot var vinet i loungen helt ok, särskilt det vita. Solsängarna vid poolen var också bra - sköna med rejäl tjock madrass. Annars känns hotellet ganska slitet och behöver renoveras ganska snart.Jakob Österberg skrev:Servicen är lite svajig, men det har nog med Grekland att göra snarare än Hilton. Det kan ligga lite off, men det beror på vart du ska, för det ligger trots allt hyfsat i centrum. Men just omkring finns inte så mycket av turistaktiviteterna. De var också lite snåla med uppgraderingarna, jag fick ett mindre rum än jag bokat, men på högre våningsplan. Fick deala med dem ett tag innan det ordnade upp sig. Servicen i restaurangen var inget att hänga i granen heller.Stor lounge med bra utsikt hursom!Jag fick likadant vin när jag var där. Trevlig gest, men bedrövligt vin.Klicka för att utvidga...
Det var visst en King Deluxe one bedroom suiteJakob Österberg skrev:Hotell: Hilton TallinnDatum: 22 juniBokat rum: billigasteUppgradering: King Executive SuiteAntal nätter: 2Status: DiamondExtras: En skål med dadlar och lite annat smått och gott på rummet. Men framför allt vid incheck: jag har bott här en enda gång innan för något år sedan. När jag ska checka in så säger de Welcome mr Osterberg innan jag har hunnit säga något. Uppenbarligen har de järnkoll, imponerande!Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Hilton Podgorica. Uppgraderad från billigaste rummet till King Junior Suite. Frukt och vatten på rummet. Killen i receptionen såg äkta imponerad ut av att få checka in någon med HHD...Klicka för att utvidga...
Hur då menar du?DavveP skrev:även om alkohol ingår i HHG-förmånenKlicka för att utvidga...