Conrad Bangkok oppgradert fra vanlig king room til executive corner room. Er HHD. De prøvde først med vanlig executive room, men jeg påpekte at flytte noen etasjer er ikke noen oppgradering. Hadde samme issue som
@simon_says91 med manglende cover på downlights i dusjen. Jeg kontaktet customer service på hotellet og etter litt frem og tilbake fikk jeg beskjed om at det var bare 12v og ikke farlig og hvis jeg ville bytte hadde de kun et røykerom ledig. Jeg prøvde å si at det var også suiter ledig på appén, noe de benektet. Sendte da avgårde en mail til Hilton customer service kl 22.45 lokal tid og fikk tilbake denne mailen etter 12 minutter.
Thank you for contacting us regarding this matter. We will be reaching out to the hotel on your behalf and requesting that they address this matter and assist as quickly as possible.
Someone will be reaching out to you shortly.
Fikk så denne mailen fra hotellet på morgenen
Greetings from Conrad Bangkok!
Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience last night which regarding to the downlight cover missing in the bathroom. Kindly rest assured that we have reviewed your comments as a management team and together worked out through in detail the short falls in our service and products provided.
This morning, we have prepared a new room for you, so please do contact Duty Manager by dial#0 for the room change at your convenience.
We do look forward to seeing you.
Så da endte det med at vi flyttet til et nytt corner room i 27 etasje i stedet for 26.