Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

image.jpeg

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    100,5 KB · Visningar: 202
  • image.jpeg
    image.jpeg
    61,5 KB · Visningar: 214
  • image.jpeg
    image.jpeg
    50,1 KB · Visningar: 204
Hilton Berlin. Bilderna är knappast från i dag då det har ösregnat från morgon till kväll. Uppgraderad från billigaste rummet till Executive studio på 40 kvm. HHD.

Från billigaste till exec floor på Hilton Belfast. Mycket trevligt äldre dam som serverar Fika vid fåtöljen/bordet i loungen nu på kvällen.

Jag som bestämt mig för att satsa på annat än Hilton efter deras devalvering för ett tag sedan. Just nu känns det dock bra att jag hoppade på en av de där 3-stays promotion grejorna de hade i höstas. Så på onsdag är guldet säkrat för ett år till.

Är HHG.
Uppgraderad från vanlig villa till 'Retreat Villa' på Conrad Koh Samui. Fick en del annat (se bild).
Frågade faktiskt managern vid check-in hur dom såg på uppgraderingar för HHG och HHD. Han sa att bokningsläget ligger alltid i botten, men att den mest avgörande faktorn är hur länge man stannar. I vårt fall räknades 8 dagar som 'long stay' (jag vet inte vad gränsen är?) och det såg dom som en stor avgörande faktor då man räknas som mer lojal mot Hilton om man stannar längre.

Jag har dock aldrig fattat om det är personen som står framför dig som fattar det verkliga beslutet om uppgradering där och då, eller om beslutet redan är fattat innan? Någon som jobbat med detta och vet?

Attachments

• DSC_0136[1].jpg
    DSC_0136[1].jpg
    96,4 KB · Visningar: 201
Toppen