Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Fortsätter, DT Naples samma som ovan med billigaste möjliga. Uppgraderad översta våningen, säkert 60 kvm med separat vrum och balkong. Full frukost för två ingick. Kul detalj, dom har reserverad P plats för guld och diamond.

Nekades precis upgrade på Doubletree Niagara falls då alls rum som ingick i deras upgrade-grupp var upptagna. Det fanns gott om lediga bättre rum tillgängliga fick jag bekräftat men dessa var jag tvungen att betala för, både som HHG och HHD. Aldrig varit med om det tidigare men nästa gång jag bor på Hilton kommer jag ringa hotellet dagen innan och se till så de lägger undan ett bra rum åt mig.

Nekades precis upgrade på Doubletree Niagara falls då alls rum som ingick i deras upgrade-grupp var upptagna. Det fanns gott om lediga bättre rum tillgängliga fick jag bekräftat men dessa var jag tvungen att betala för, både som HHG och HHD. Aldrig varit med om det tidigare men nästa gång jag bor på Hilton kommer jag ringa hotellet dagen innan och se till så de lägger undan ett bra rum åt mig.
Råkade ut för det i Stockholm förra året. De hade för få betalande gäster i förhållande till uppgraderade, så kvoten var fylld. Fattade inte exakt hur det fungerade. Delade till mig ett EXC rum för 300kr, vilket ändå var en deal då jag hade familjen med mig och vi skulle spendera mycket tid på hotellet.

Uppgraderad en nivå på Hilton Singapore. Från deluxe till deluxe plus. Antar att skillnaden är nespressomaskinen.
Fail på research då de endast uppgraderar en nivå och inte till executive som flesta Hotell.
Dock riktigt bra frukost i restaurangen!

HHG

Hilton Slussen, uppgraderad från billigaste rum till deluxerum med utsikt. Hade hoppats på uppgradering till executiverum, börjar bli ett tag sen nu.

Har redan blivit uppgraderad på Hilton SIngapore 2 dagar innan. Hade bokat Executive room men har fått Executive Plus Room. PLus verkar vara med balkong. Det var ju trevligt...

Har redan blivit uppgraderad på Hilton SIngapore 2 dagar innan. Hade bokat Executive room men har fått Executive Plus Room. PLus verkar vara med balkong. Det var ju trevligt...
Du ska dit nu? Jag åker tillbaka till Singapore imorgon. Bor igen på Hilton Singapore.
Just nu är jag på Hilton Tokyo i Shinjuku. Uppgraderad till Executive floor från billigaste.

Toppen