Råkade ut för det i Stockholm förra året. De hade för få betalande gäster i förhållande till uppgraderade, så kvoten var fylld. Fattade inte exakt hur det fungerade. Delade till mig ett EXC rum för 300kr, vilket ändå var en deal då jag hade familjen med mig och vi skulle spendera mycket tid på hotellet.Nekades precis upgrade på Doubletree Niagara falls då alls rum som ingick i deras upgrade-grupp var upptagna. Det fanns gott om lediga bättre rum tillgängliga fick jag bekräftat men dessa var jag tvungen att betala för, både som HHG och HHD. Aldrig varit med om det tidigare men nästa gång jag bor på Hilton kommer jag ringa hotellet dagen innan och se till så de lägger undan ett bra rum åt mig.
Du ska dit nu? Jag åker tillbaka till Singapore imorgon. Bor igen på Hilton Singapore.Har redan blivit uppgraderad på Hilton SIngapore 2 dagar innan. Hade bokat Executive room men har fått Executive Plus Room. PLus verkar vara med balkong. Det var ju trevligt...
Jag åker hem den 17:e. Säg till om ni vill ta en drink eller något på FredagVi flyger till Hongkong imorgon drar över till Singapore på kvällen och stannar till den 20:e ☺