Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

image.jpeg
image.jpeg
Vad är Kinga? Denna gången missade de det kallskurna.
Hotellet är fullt idag så det är nog därför.
Mineral vatten

Bodde på Helsingfors strand och blev uppgraderad till ett executive rum, hade bokat billigaste möjliga.

bodde på Hilton Helsinki Airport och blev uppgraderad till executive rum från det billigaste rummet. Dock så hade något 'otrevligt' skett i det rummet så jag fick byta till ett större rum utan extra kostnad.

Jag är Hilton Gold.

Uppgradering som HHG på Hilton Slussen i söndags, från billigaste rummet till 5518 med bastu, balkong och utsikt. Synd att större delen av kvällen tillbringades på golvet i Globen väntades på inget alls...

Sitter med ett glas mousserande i loungen på Hilton CPH. Vacker kväll med underbar röd himmel.

Uppgraderad från Deluxe rum till Executive. Hilton Cph är verkligen en av favoriterna. HHD.

På Doubeltreee i Bangkok hade de inget ledigt executive room så jag fick byta två gånger de kommande två veckorna till bättre rum. Första gången blev det ett accessible room, andra gången blev det ett mindre rum men på hög våning. De har ingen executive lounge på detta hotell men väl fria cocktails/öl/vin mellan 18-20 varje dag för HHG/HHD vilket var väldigt trevligt. Var där runt midsommar.

I Kuala Lumpur i Augusti så blev jag uppgraderad till executive room från lägsta nivån, grymt nöjd med det då rummen var fräscha med fin utsikt över staden. Loungen var trevlig den också med ännu bättre utsikt.

Last edited:
Conrad St James (London). Två (!) Deluxe-rum på summer sale-raten uppgraderade till One bedroom Suites. Dock ingen lounge-access för våra statuslösa vänner som bodde i det andra rummet. Jag är HHG.

Vad tyckte du om hotellet?

Tyckte om väldigt mycket faktiskt. Trevlig, proffsig personal vid checkin. Loungen bra. Loungepersonalen hjälpte oss med restaurangbokning och när vi kom till restaurangen var bordet bokat i vårt namn, trots att vi aldrig nämnt det för mannen som hjälpte oss i loungen. Såna småsaker gillar jag. Inga klagomål på rummet heller förutom ett kylen i minibaren var trasig. Byttes ut efter kommentar till personalen.

Denna resan går riktigt bra efter två uppgraderingar på flyget så blev jag uppgraderad till Executive room med frukost och lounge på Hilton Millenium Seoul. Trevligt rum och trevlig lounge!

EDIT: Är HHG

Toppen