Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Sommarens resultat som HHG:
DoubleTree Alexandra Barcelona - 3 nätter queen guest room, ingen uppgradering
DoubleTree Westminster London - 1 natt, queen guest room -> queen executive
Hilton Canary Wharf London - 3 nätter, double guest room -> king executive
DoubleTree Islington London - 3 nätter, queen guest room -> king executive

Uppgradera på Hilton Budapest City, till gång till Loungen bland annat vet inte vad rummet hade för status, betalade 103€ med frukost och rummet var avbokningsbart men utnyttjade inte det, som ni redan har förstått.

Hilton Diagonal, Barcelona. Uppgraderad till Executive Rum på en awardbokning som HHD. OK hotell, men inte mer än så. Blir inget återbesök.

Samma hotell i Barcelona, tis 8/9, samma uppgradering, trevlig lounge med takterrass. I går anlände Madrid Hilton, för två poängnätter, uppgraderad till Executive svit, fullt hotell, medioker lounge, är nybliven HHD

Hilton Molino Stucky i Venedig. Uppgraderad från Deluxe-rum till rum med utsikt över kanalen. Hotellet var helt fullbokat med en stor konferens. Herr Nilann och jag tycker om läget; lite off i lugn och ro ändå nära till allt. Loungen är den sämsta av de Hiltonhotell med lounge som jag har besökt i Europa. Dåligt matutbud, ingen sprit eller mousserande, endast rött och vitt vin. HHD

Uppgraderad från Twin Deluxe Room till Executive Room på Hilton Copenhagen Airport Hotel. Våning 11, utsikt mot CPH, bra grejer!
Är HHG.
Upp om några timmar för att ta SK400 till ARN...

Uppgraderad från Twin Deluxe Room till Executive Room på Hilton Copenhagen Airport Hotel. Våning 11, utsikt mot CPH, bra grejer!
Är HHG.
Upp om några timmar för att ta SK400 till ARN...
Tycker dom är rätt duktiga på uppgrade på CPH Hilton.. Har alltid fått Executive och lounge tillgång när jag har bott där. Är HHG

• Gilla
Reactions: bnr
På Doubletree Warszawa nu.
Fick en svit efter att ha bokat billigaste rummet för 400 kronor för hotellet är fullt ikväll.
Lounge ingår också med riktigt bra mat, rött och vitt vin gin samt vodka på is.:) Är HHG
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Toppen