Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

@#¤&"&"#¤%&/"//?!%%%" :mad::mad:

Sembls Diamond VIP verkar vara lite mer Diamond än mitt :) Min uppgradering var att bli granne med hissen på 9:an. Han fick två fåtöljer jag bara en..

Skojar bara.... Trevligt hotell, högt värde av det man fick för 900kr natten med frukost för 2 personer per rum och ett antal öl i söndags eller hur Sembl?

senator det är inte första gången mitt Diamond är mer värt in ditt. Du minns väl Miami där jag fick en 2 bedroom suite och vinflaska och du bara one bedrrom suite och ingen vinflaska :p

Loungen var mycket trevlig, och antalet öl (Gulli gull gull) som slank ner var många. Kan ha att göra med att du senator agerade DJ åt alla gästers vägnar.

Hilton MAN Airport. Uppgraderad till deluxerum, frukost och drinkbiljett. Tva flaskor vatten och en (mycket god) notmix pa burk kom upp till rummet. Har inte bott har forut, ganska trist Hilton men valdigt vanlig och serviceminded personal. Ar fusk-Gold :rolleyes:

Beverly Hilton i Los Angeles. Uppgraderad till en Penthouse Suite som ligger i en avskild del på översta våningen. Inte jättestor, men snyggt inredd och trevlig utsikt över Beverly Hills. Välkomstbrev, gratis frukost, WIFI och två flaskor vatten. Är HHG. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp lite kändisar också... ;)

pent1.jpg
pent2.jpg

Hilton Narita Airport Hotel 2/11 bokade deluxe rum, ingen uppgradering.
Hilton Singapore i går, ingen uppgradering.
Är silver så inte väntat heller, en natt till så e man guld till 2015.

Hilton Slussen Stockholm 1-3/11, bokade Queen rum och är HHonors Gold. Vi blev uppgraderade till King Executive med utsikt. Tillgång till Executive Lounge, WiFi, drinkbiljetter och en påse Fudge bjöds det också på.

Last edited:
Hilton Newark Penn Station utan uppgradering. :( Bokat Exec-rum och är HHonors Gold. Orkade inte tjafsa vid incheckning utan ville mest upp på rummet och sova.

Är fö ett OK hotell om man vill bo nära Manhattan utan att betala de överpriser de ofta tar ut där inne. Man tar 20 minuters pendeltåg in till Ground Zero från Penn Station vilket är rätt smidigt.

Hilton Slussen, Stockholm.
Uppgraderad till Executive.
Bokade rummet bara 30 min innan jag checkade in så någon välkomstgåva har jag inte sett till ännu.

Hilton Slussen Stockholm 1-3/11, bokade Queen rum och är HHonors Gold. Vi blev uppgraderade till King Executive med utsikt. Tillgång till Executive Lounge, WiFi, drinkbiljetter och en påse Fudge bjöds det också på.

+1 på det konceptet på Hilton Slussen denna helg. Första test av HHonors guldkort. Väldigt trevlig personal också.

Toppen