Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Malta, från vanligt ("deluxe") rum bokat på group discount rate, till Executive King Plus med lounge. Mineralvatten (kan behövas!) och lite småkakor som välkomstgåva.

HH Gold än så länge, men det tar nog tyvärr slut vid årsskiftet :(

Hilton/doubletree Amsterdam centraal

Bokade standard Queen, fick en King city Suite. Nu har det hänt 3ggr på raken och de är inte fullbokade heller då jag bokade rummet i morse.

Hilton Berlin från billigaste rummet till King med utsikt över Gendarmermarkt ingen loungetillgång dock. Mkt trevlig personal och fint hotell.

Jag hade bokat två veckor på Hilton Dubai Jumeirah Residences i vanligt dubbelrum via hotels.com med bra rabatter, vid incheckningen blev jag uppgraderad till 2 sovrums svit med havsutsikt. Och då var jag inte ens HH medlem :)

Uppgraderad till Executive på Wangfujing idag, fick tom mail direkt efter bokning som gjordes tre veckor sedan. Lounchen är bra och vistelsen är en av de bättre hilton jag brukar ha.

Uppgraderad två av två ggr på Hilton Memphis och Doubletree Memphis, samt gratis frukost, lounge acess och drinkbiljetter. Hilton Memphis Deluxerum var helt nyrenoverade och väldigt trevliga. Återkvalificerade även till Guld framtill 2015, perioden går ut i April så siktar på Diamond :)

Bokade billigaste Queen på Hilton Reykjavik. Fick King executive eller vad det nu var på top floor. Riktigt bra rum, ett hotell som rekommenderas. Ska trycka in en recension på det.

Instämmer, trots att det ligger lite "off" jämfört med t e x Radisson. Det är fina rum, vissa med storslagen utsikt och jag tycker service och atmosfär håller bra internationell klass. Executive Loungen vill jag minnas som riktigt trevlig.

Har brukat bo på Radisson, men har övergett dem. Servicen var dålig helt enkelt, blev riktigt nonchalant behandlad vid en incheckning en gång och drog på stående fot iväg till Hilton istället... :mad:

Bokade billigaste Queen på Hilton Reykjavik. Fick King executive eller vad det nu var på top floor. Riktigt bra rum, ett hotell som rekommenderas. Ska trycka in en recension på det.

Instämmer, trots att det ligger lite "off" jämfört med t e x Radisson. Det är fina rum, vissa med storslagen utsikt och jag tycker service och atmosfär håller bra internationell klass. Executive Loungen vill jag minnas som riktigt trevlig.

Har brukat bo på Radisson, men har övergett dem. Servicen var dålig helt enkelt, blev riktigt nonchalant behandlad vid en incheckning en gång och drog på stående fot iväg till Hilton istället... :mad:

@#¤&"&"#¤%&/"//?!%%%" :mad::mad:

Sembls Diamond VIP verkar vara lite mer Diamond än mitt :) Min uppgradering var att bli granne med hissen på 9:an. Han fick två fåtöljer jag bara en..

Skojar bara.... Trevligt hotell, högt värde av det man fick för 900kr natten med frukost för 2 personer per rum och ett antal öl i söndags eller hur Sembl?

Toppen