Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Munich City

Bokade även denna vecka ett king bed room och fick Junior suite vilket är mer regel än undantag på detta hotell för mig.

Jag bad om ett executive room, men det var fullt på den fronten. Så detta var min första misslyckade downgrade av ett rum. Vin och choklad på rummet som vanligt.

Nedgraderad (!) på Hilton Slussen från Exec till Deluxe. Tydligen något bolag som bokat hela våningarna... Fick loungeaccess, 600kr/natt tillbaks samt kvällsmat i form av in-room dining. Kan överleva då det var bokat med TGG-rate. :)

Nedgraderad (!) på Hilton Slussen från Exec till Deluxe. Tydligen något bolag som bokat hela våningarna... Fick loungeaccess, 600kr/natt tillbaks samt kvällsmat i form av in-room dining. Kan överleva då det var bokat med TGG-rate. :)

Känns bekant? ;)
WP_20130606_002.jpg

Aha, Det är därför det är såna priser och sånt tryck på hilton nu.

Bokat 14 nätter på nya Hilton Bangkok Sukumvit i Oktober. Tog det billigaste rummet och fick idag en liten inbjudan till att uppgradera gratis till Executive King. Blir ganska så trevligt med exec-lounge, fri frukost etc i 14 nätter. Är där med jobbet men finns en liten risk att det blir ett gäng gratisdrinkar per kväll.. :D

Det har faktiskt hänt, dock allt som oftast om jagbokat via jobbmail då det framgår att jag själv har hotell som arbetsplats. Allt som oftast brukar det vara kollegialt=)

Toppen