Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Varför skall man ha så svåra namn ?
Blev uppgraderad på Kalastajatorppa (Esbo/(Helsingfors) och fick även en ursäkt att man inte kunde ge mig ett ännu bättre rum. Men det berodde på att hotellet var fullsatt.
Väldigt fräscht och trivsamt rum. Jättetrevlig personal. Och om man skulle haft tid, kunde man smyga ner till deras lilla badstrand och hoppa.

Just nu på Doubletree by Hilton Chongqing North och blev uppgraderad till Executive floor 32:a våningen av 32. Stort rum och bred säng samt frukost antingen i loungen eller i frukostmatsalen. Frukosten i loungen var något mindre men nästan inget folk. Märkte att jag dock åt ungefär samma sak i båda så om jag klarar mig utan äggröran i morgon blir det nog loungen igen.

Ett par telefonbilder nedan

Frukost i loungen:
IMG_7092.jpg

Rummet:
IMG_7071.jpg

Hilton LHR T5 bokat billigaste vanliga rum och fick ett twin executive room.
Hilton Paddington bokade ett double guest room och fick ett dito delux. Kunde ha svurit på att jag bokade ett delux från början, men så var det visst inte. Min E-upgrade till Executive gick alltså inte igenom, så vi får leva utan lounge idag.

Vart uppgraderad på Hilton Slussen, från delux till en jr svit med utsikt mot gamla stan, nice!
Välkomst gåvan var en ask nötter och en drinkbiljett.
Självklart ingick frukost och lounge access.
Är HH Gold.

Har faktiskt alltid blivit uppgraderad till Executive room på Hilton. Har HH Gold sedan något år och detta året når man äntligen Diamond :)
Testade Le Club och Marriott några gånger men service och bemötandet av returning customers är bara så mycket bättre på Hilton

Följande har jag stannat på mest:
Millennium Hilton Seoul, Conrad Seoul, Hilton Osaka, Hilton Beijing, Hilton Shanghai, Waldorf Edinburgh, Millennium Hilton Bangkok, Metropolitan Hilton London, Hilton Sydney och sist men inte minst kanske favoriten Hilton Melbourne South Wharf.

Ingen uppgradering på Hilton Slussen. Har HH Gold
Hade iofs redan bokat KING EXECUTIVE WITH VIEW när det var The great getaway så jag är nöjd ändå :)

/flapps

Toppen