Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Är guld och detta är resultatet de senaste gångerna än vad jag bokat:
Hilton Colombo - Uppgraderad till exec floor, samma rumstyp
Hilton Heathrow Terminal 4 - Uppgraderad till exec floor, samma rumstyp
Hilton Condado Villas at Caribe Hilton - Kunde välja en bättre rumstyp redan efter bokningen
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort - Fri kontinental frukost

Bodde under veckan på båda Hilton hotellen på Waikiki Beach. Uppgraderingar från billigaste till Ocean Front De-Luxe eller Exec båda vistelser..

Har ju inte bott på Hilton sedan i januari 2012... Har ingen status utan lägsta nivån i programmet.
Nu är jag på Hilton Narita. Ordinarie rumspris låg på ca 700 kr. För en hundring till får man dubbla poäng - taget!
Checkade in vid 14, ordinarie incheckningstid är 15. Inga problem.
Fick sen utcheckning till kl 14 utan att ens be om det. Rum på plan 12...
De tog hand om väskorna och kom upp med dem till rummet utan att jag bad om det.
Fick rabattkupong på frukosten.
Men.... Att de ska envisas med sitt eländiga ta-betalt-för-Wifi är ju bara underligt. Hade hellre hoppat frukosten och fått gratis Wifi. Ska testa att förhandla om det imorgon.

HH Gold. Mina 3 senaste:
Hilton Antwerpen välkomstgåva och uppgradering till executive rum.
Hilton Brussels City bokade deluxerum. Fick ett deluxerum.
Hilton Copenhagen Airport. Bokade deluxerum fick ett executive rum.

Är nu incheckad på Conrad Bangkok och guldkortet gav förväntad uppmärksamhet, d v s uppgradering från deluxe till executive floor. För övrigt ett mycket bra hotell med hög känsla för detaljer och service.

Nyligen anlänt till Dubai och checkat in på Conrad Dubai. Fick uppgradering från deluxe till hörnsvit på toppvåningen - 46! Förutom HH Guld uppmärksammade de att jag hade bott här för 14 dagar sedan. Idel glada leenden från personalen på executive lounge.

Diamond på Hilton Metropole i lördags, bokade billigaste vad det nu var. Fick superior i west wing som är riktigt bra och stora rum

Bokade billigaste rummet på Conrad Singapore och blev uppgraderad till businessrum vilket innebär att frukosten ingår. Choklad, frukt och en julnalle och en badanka får också följa med hem. Skönt lugn men oerhört serviceminded personal här.

Toppen