Senaste nytt

Handla på Amazon och tjäna 50 poäng per 100 kr (dock ej presentkort)

lite fundersam hur det ska kontrolleras
Vet inte, jag vet inte OM det kontrolleras effektivt, men jag skulle gissa att det är Amazon själva som kontrollerar då de troligtvis betalar för de EB-poäng som delas ut, och därmed har ett intresse av att det inte sker för lättvindigt på produkter Amazon inte har en bra intjäning på. Och om någon kan tråla stora datamängder, så är det Amazon :)

• Gilla
Reactions: hco
Vet inte, jag vet inte OM det kontrolleras effektivt, men jag skulle gissa att det är Amazon själva som kontrollerar då de troligtvis betalar för de EB-poäng som delas ut, och därmed har ett intresse av att det inte sker för lättvindigt på produkter Amazon inte har en bra intjäning på. Och om någon kan tråla stora datamängder, så är det Amazon :)
Det är definitivt Amazon själva som sätter det. Och allt det där är kategorier som de har bra koll på redan så det är nog ganska enkelt.

Jag förutsätter I det att det är spel i form av gambling, inte spel I form av brädspel...

Gjorde ett köp på mobilen. Eftersom jag har Amazons app installerad så öppnades länken i appen. Efter köpet undrade jag ifall EuroBonus-erbjudandet skulle fungera i app-köp, men nu har jag fått mail om att jag får poäng för köpet. Så inga problem där. Fick 40p per 100kr, så inga poäng för momsen. Detta är vad som står i villkoren, men i vissa butiker verkar man få poäng baserat på pris inklusive moms.

Toppen