Senaste nytt

Handla på Amazon och tjäna 50 poäng per 100 kr (dock ej presentkort)

Gjorde missen första gången att redan ha alla varor i kundkorgen och sedan öppna länken via SAS-onlineshoppen - så blev inga poäng då av förklarliga skäl eftersom jag inte läst hur man skulle göra. Igår handlade jag igen, men gjorde då precis som det stod och körde en helt clean webbläsare utan några add-ons, dock inget mail om att poängen skall registrerats (gått 24h). Står ju dock att "du får ett bekräftelse mail om poängintjäning när varorna har skickats", så kanske dörjer tills måndag? Är erfarenheten typ 3 dagar för bekräftelse?
I samtliga mina fall så har jag fått mail när varorna skickats. Lite osäker på ifall det senast dröjde till följande vardag innan poängmailet kom då varorna skickades på en söndag. Vid ett tillfälle dröjde det tio dagar innan varan skickades och då dröjde poängmailet lika länge.

Någon mer än jag som inte fått nivåpoäng på poänginsättningar som skett efter årsskiftet? Endast bonuspoängen trillar in samtidigt mejlet.

Någon mer än jag som inte fått nivåpoäng på poänginsättningar som skett efter årsskiftet? Endast bonuspoängen trillar in samtidigt mejlet.
Vet inte vad det har med Amazon att göra. Testa här kanske....

Tror kanske @r.bjork syftar på detta: https://onlineshopping.flysas.com/nivaapoang

Vet inte vad Amex har med min fråga att göra….

Nu är just Amazon det som släpar mest för mig men menar du köp efter årskiftet, eller insättningar av poäng efter årsskiftet även om de är bakdaterade till 2025? Denna fick jag idag.

Amazon.jpg

Nu är just Amazon det som släpar mest för mig men menar du köp efter årskiftet, eller insättningar av poäng efter årsskiftet även om de är bakdaterade till 2025? Denna fick jag idag.

Visa bifogad bild 172491

Lustigt nog funkar Amazon bäst för mig överlag, aldrig behövt anmäla saknade poäng.

Köpen gjordes förra året, inte fått något mejl (likt det på skärmklippet) för köp gjorda 2026 ännu. Dem 419 poängen sattes in utan konstigheter, det är nivåpoängen som lyser med sin frånvaro. Gäller även andra butiker på onlineshoppen. Jag har alltid fått båda poängvarianterna insatta samtidigt fram till årsskiftet, efter det har det inte funkat.

eb79551d313f6ab2e0afb6c9dfd2e9e3.jpg

Toppen