Senaste nytt

Handla på Amazon och tjäna 50 poäng per 100 kr (dock ej presentkort)

Exakt. Fick senast igår två mejl att poäng för köp hos Amazon satts in på mitt konto, varav 0 nivåpoäng. Undrar därför om någon mer har samma problem.
I mina mail om shoppingpoäng från Amazon så står det inte hur många nivåpoång de satt in, bara att det är 20% av bonuspoängen.
Jag har inte fått poäng för köp efter nyår ännu, men så långt de satts in hittills så har det fungerat som det ska.

I mina mail om shoppingpoäng från Amazon så står det inte hur många nivåpoång de satt in, bara att det är 20% av bonuspoängen.
Jag har inte fått poäng för köp efter nyår ännu, men så långt de satts in hittills så har det fungerat som det ska.

Ja precis, som i bilden jag bifogade. Funkar för JohanW i alla fall så det lutar mot att det är något problem för mig specifikt. Känns dock alltid bättre när det är fler som har problem haha.

Fick svar från deras kundtjänst nyligen, som bad mig via en dator kolla om jag kunde se poängen där. Har ingen tillgänglig nu men verkar udda om appen eller Safari/Chrome (iPhone) skulle visa annat antal nivåpoäng.

Finns det något sätt att tjäna poäng när man köper genom Amazon appen? Lite struligt att behöva köra genom datorn för att få EB-pängen

Finns det något sätt att tjäna poäng när man köper genom Amazon appen? Lite struligt att behöva köra genom datorn för att få EB-pängen
Jag har fått poäng när jag har handlat i appen också. Gått genom portalen, tryckt på länken, och så har appen öppnats.

Exakt vad som gäller här, t.ex. om man skulle få poäng om jag startar om appen, osv. kan jag däremot inte svara på.

Toppen