Sitter pa 8D ombord UA1725 från SFO till OGG.
Det var väl lite onödigt att annonsera. Skämt åsido, bara väldigt avundsjuk. Flyger United fortfarande 757 på sträckan med den vanliga halvdana F klassen med inrikesstandard?
Sitter pa 8D ombord UA1725 från SFO till OGG.
Jag gjorde den omvända och landade i full kostym plus rock och halsduk i Orlando. Inser att jag inte har shorts i packningen, a.nat än badshorts...Amatör som jag är klev av flyget från MIA kortärmat... Försöker fortfarande att återhämta mig![]()
East Coast Casual?Jag gjorde den omvända och landade i full kostym plus rock och halsduk i Orlando. Inser att jag inte har shorts i packningen, a.nat än badshorts...
Har redan varit på McD* iklädd badshorts, t-shirt, foppatofflor och kavaj. Den sistnämnda eftersom badshortsen ej har fickor och det är bra att ha hotellkort och pengar någonstans!East Coast Casual?![]()
Vid ankomst till hotellet (vars restaurang öppnade om en timme) hade det gått 7 timmar sedan jag lämnade min frukost i loungen, utan att ha möjlighet till någonting ätbart (en kaka+te+äppeljuice på flygen)
Fick du nya kabinen… Och en säteskamrat?Hälsning från 3A på LH726 på väg till Shanghai. Jag är imponerad vad bra Internet funkar ombord. Är ju bättre än i Kina ju.Fsat nu har jag ju fått ett SIM-kort av @Dr. Miles , som går runt den kinesiska brandväggen, så det ska ju bli spännande att testa.
![]()
Japp, har en snubbe brevid som ligger och sover.Fick du nya kabinen… Och en säteskamrat?