Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

East Coast Casual? :p
Har redan varit på McD* iklädd badshorts, t-shirt, foppatofflor och kavaj. Den sistnämnda eftersom badshortsen ej har fickor och det är bra att ha hotellkort och pengar någonstans! ;)

* Vid ankomst till hotellet (vars restaurang öppnade om en timme) hade det gått 7 timmar sedan jag lämnade min frukost i loungen, utan att ha möjlighet till någonting ätbart (en kaka+te+äppeljuice på flygen)

Vid ankomst till hotellet (vars restaurang öppnade om en timme) hade det gått 7 timmar sedan jag lämnade min frukost i loungen, utan att ha möjlighet till någonting ätbart (en kaka+te+äppeljuice på flygen)

Det är mycket gnäll nu tycker jag. Först vill du inte dricka champagne, sedan har du fel packning, och nu tycker du att kakor och äpplejuice inte är mat!? Du behöver nog få gå i min how-to-survive-africa-skola så ska du se att du uppskattar allt du får som är ätbart och ser det som mat...

;) :)

Hälsning från 3A på LH726 på väg till Shanghai. Jag är imponerad vad bra Internet funkar ombord. Är ju bättre än i Kina ju. ;) Fsat nu har jag ju fått ett SIM-kort av @Dr. Miles , som går runt den kinesiska brandväggen, så det ska ju bli spännande att testa. :)

Fick du nya kabinen… Och en säteskamrat?
Japp, har en snubbe brevid som ligger och sover. :)

Om det är nya kabinen eller inte vet jag inte, men det känns nytt iaf, så det skulle jag tro. Gillar att de har en inställning på hårdheten i stolen och som funkar. Man märker skillnad helt klart.

Toppen