Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Hälsningar från QR168. Fortfarande på marken och nu under Ramadan får man ingen alkohol förrän uppe i luften :( får nöja mig med en cola light och att studera meny och vinlista så länge

Hör ni! Hoppas sommaren går bra. Ordningen återställt då sembl och Senator sitter nu med en Tito's Vodka & Tonic ombord AA245 från B-skådisflygplatsen till Salmon International. Har redan sprängt is-kylan som fanns från Fru Jag Har Jobbat För Länge På AA. Efter 42 minuter och 38 sekunder är vi nu BFFs.

Införskaffat GoGo månadspass med ett antal långa inrikesflyg i USA för $50...

Nu strax sen lunch, tidigt middag..
image.jpg

Hilsen fra 18A på SQ308 på vej mod London Heathrow. Jeg startede med en glimrende burger med bl.a. karamelliserede løg og frisk tomat salsa. Senere står den på Lobster Thermidor.

Støjmæssigt tror jeg faktisk jeg foretrækker Business over Suites, så længe man sidder i den forreste del af businesskabinen.

Singapore Airlines OnAir WiFi fungerer rigtigt godt - selvom det er lidt dyrt med ca 1$/MB

Hilsen fra 18A på SQ308 på vej mod London Heathrow. Jeg startede med en glimrende burger med bl.a. karamelliserede løg og frisk tomat salsa. Senere står den på Lobster Thermidor.

Støjmæssigt tror jeg faktisk jeg foretrækker Business over Suites, så længe man sidder i den forreste del af businesskabinen.

Singapore Airlines OnAir WiFi fungerer rigtigt godt - selvom det er lidt dyrt med ca 1$/MB
Trevlig resa

Då har man avnjutit Doug Parkers hemgjorda frukost på US425 mellan PHX och JFK. Som alltid på US Airways känns allt snålt och billigt. Men stolen är rätt skön och mycket trevlig besättning ombord, något som inte alltid är vanligt. Alltid roligt att titta på amerikanare som dricker Bud Light till frukost. Bäst var nog killen på sträckan DEN-PHX i morse med avgångstid 05.55 som skulle ha kaffe och Baileys som pre-departure drink, och valde samma när vi kom i luften.

Skönt med lite Gogo internet på en 5 timmars flygning, hinner man jobba lite också.. Men nu... Tupplur...

Hälsningar från AA177 på väg mot SFO. Inser nu att jag klantat mig och borde ha köpt ett GoGo-månadspass när jag kom till USA för tre veckor sedan men det kändes inte som att det skulle bli så mycket flygande. Men bättre sent än aldrig antar jag...

• Gilla
Reactions: doc
Hälsningar från SK4685 OSL-BCN! Här är vi hela 28 st i Plus på mileage run, ca hälften vänder hem idag och resten imorgon. Tur då att SAS har laddat upp med extra mycket mousserande :)

Toppen