Worldtraveller
Medlem
Laxå - hade inte fått stämpel så ingen burgare
Götene - kampanjen gällde inte här men kunde få 2 för 1 av burgare!
Götene - kampanjen gällde inte här men kunde få 2 för 1 av burgare!
Jag provade ett för mig nytt Burger King idag och fick beskedet att kampanjen endast gäller om man visar upp ett giltigt pass. Jag var snabbt uppe med mobilen och visade villkoren på Internet varpå biträdet tog fram sin mobil och visade ett SMS från sin chef där det stod att endast giltiga pass godtogs. Jag stod på mig och sa att detta var en officiell kampanj från Burger Kings huvudkontor och då får inte enskilda restauranger hitta på egna villkor utan det är de officiella villkoren som gäller. Lite trumpen gav hon till slut med sig, men tillade att eftersom jag inte hade ett giltigt pass så skulle jag minsann inte få någon stämpel! Jag orkade inte käbbla mer utan accepterade mitt "straff" som en gentleman![]()
Hoppas inte. Jag har fortfarande två stämplar som jag måste utnyttjaSjukt, nyligen kommenterade BK i expressen om att det endast gäller folk över 18 och inget krav giltiga pass. Troligtvis kommer denna kampanj att försvinna innan veckan är slut.
Polisen varnar för Burger Kings nya hamburger-deal
Man får ju bara max 1 hamburgare per dag per person. Så egentligen ska det inte hjälpa att gå ut och komma in igen.Efter lite meningsskiljaktigheter så fick jag mina två burgare med mina två pass på Burger King i Borlänge nyss. Det sluta med att jag sa ”Vill du jag ska gå ut och komma in igen??” Ansvarig ledare sa: ” Får gå för dennna gång”
Dock inga problem igår
Ja det var ju verkligen synd om digLite trumpen gav hon till slut med sig, men tillade att eftersom jag inte hade ett giltigt pass så skulle jag minsann inte få någon stämpel! Jag orkade inte käbbla mer utan accepterade mitt "straff" som en gentleman![]()