Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Andreas.Net

Medlem
Vi var först på BK i Järnbrott Göteborg och där fick vi efter en ganska lång väntan höra att dem var den enda restaurangen i Sverige som inte hade fått stämpeln... Uppenbarligen inte den enda :). Det väldigt dåligt att dem drar igång en kampanj utan att informera restaurangerna.
 

Firetee

Medlem
Mer badwill än goodwill för min del iaf, nog ingen jättelyckad kampanj hittills, tråkigt när de inte kan följa kampanjen "för att bara chefen får stämpla". 3 samtal senare och de lyckades ändå inte göra något... Som tur var låg McDonald's mittemot. Dessvärre visste de inte heller när de kunde följa kampanjen...
 

Andreas.Net

Medlem
Är det någon som har fått stämpel i Göteborg ännu? Det känns som att de flesta som fått stämpel har varit i Stockholms regionen.

Jag fick i alla fall min burgare och behövde bara hålla upp passet, men i princip all personal såg ut som frågetecken, det var endast någon arbetsledare som hade lite koll.

Frågan är om det är många utanför detta forum som har sett kampanjen?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

kristerj

Medlem
Är det någon som har fått stämpel i Göteborg ännu? Det känns som att de flesta som fått stämpel har varit i Stockholms regionen.

Jag fick i alla fall min burgare och behövde bara hålla upp passet, men i princip all personal såg ut som frågetecken, det var endast någon arbetsledare som hade lite koll.

Frågan är om det är många utanför detta forum som har sett kampanjen?
Inga problem att få en burgare på BK Delsjön idag. Verkar som informationen gått fram nu.
 

MrRob

Medlem
Besökte precis BK i Halmstad och de har valt att inte deltaga i kampanjen p.g.a. Covid 19 enligt ansvarig på plats. Högst ironiskt med tanke på att det är hela upprinnelsen till kampanjen!

Mitt tips är att hålla er ifrån BK Halmstad och stötta en lokal konkurrent istället. (Ingen skugga på BK centralt dock - kul kampanj!)

Det blev en Frisco på Max som ligger ett par minuter ifrån BK istället :)
 
Besökte precis BK i Halmstad och de har valt att inte deltaga i kampanjen p.g.a. Covid 19 enligt ansvarig på plats. Högst ironiskt med tanke på att det är hela upprinnelsen till kampanjen!

Mitt tips är att hålla er ifrån BK Halmstad och stötta en lokal konkurrent istället. (Ingen skugga på BK centralt dock - kul kampanj!)

Det blev en Frisco på Max som ligger ett par minuter ifrån BK istället :)
Vad menar de är anledningen till att covid gör att de inte är med? Att de går dåligt ekonomiskt? Eller skulle det leda till trängsel? Hänger inte med. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen