Senaste nytt

Gratis burgare på Burger King med ditt pass

Vad menar de är anledningen till att covid gör att de inte är med? Att de går dåligt ekonomiskt? Eller skulle det leda till trängsel? Hänger inte med. :)

Den ansvariga på plats försökte förklara att det hade med leverans- och bemanningsproblem att göra och att alla kampanjer, inkl. kuponger och erbjudanden i appen, är bortplockade lokalt på just denna restaurangen. Dock såg köket fullbemannat ut och alla burgare fanns att köpa så jag köpte inte riktigt resonemanget.

Skickade för skojs skull frågan till BK centralt men gissar att restaurangen drivs på franchise-basis och gör som de själva vill.

• Gilla
Reactions: Gus
Den ansvariga på plats försökte förklara att det hade med leverans- och bemanningsproblem att göra och att alla kampanjer, inkl. kuponger och erbjudanden i appen, är bortplockade lokalt på just denna restaurangen. Dock såg köket fullbemannat ut och alla burgare fanns att köpa så jag köpte inte riktigt resonemanget.

Skickade för skojs skull frågan till BK centralt men gissar att restaurangen drivs på franchise-basis och gör som de själva vill.
Men det står ju inte att lokala avvikelser kan förekomma...

• Gilla
Reactions: Gus
Är det nån som vet om man kan plocka ut burgarna till nån som inte är med, t ex. att jag går dit med mitt pass och även min frus pass och plockar ut burgarare till oss båda?

Är det nån som vet om man kan plocka ut burgarna till nån som inte är med, t ex. att jag går dit med mitt pass och även min frus pass och plockar ut burgarare till oss båda?
Nej det går inte bra enligt 2 § tredje stycket! ;)
Jo jag antog detta ville bara kolla om någon hade lyckats med detta.
Det var nån tidigare i tråden som hotade skiftledaren med att gå ut och komma in igen och hämta fler burgare på sina olika pass om han inte fick alla på samma gång.

Han verkade ha med sig sina egna pass inte frugans.

Han fick sina burgare för skiftledaren ville troligen inte ställa till med en scen inför övriga gäster.

Nu har även jag varit på BK vid Delsjön och jag håller med att chefen såg nöjd ut när han stämplade mitt pass, han var verkligen noggrann med att förklara att passet riskerar att bli ogiltigt efter stämpeln eftersom mitt pass var aktivt, dock så går mitt pass ut nästa år och jag tror inte att jag kommer åka utanför Schengen innan passet går ut ändå.

Jag har hämtat ut till familjemedlem som inte var närvarande. Ser inget i erbjudandet som glasklart säger att man måste vara närvarande. Men tolkningar är ju alltid subjektiva..

Toppen