Jag kommer träffa han som är ansvarig för detta om tre veckor. Ska försöka komma ihåg att ta upp det då.fcx skrev:Är det någon som vet vilken information som går ut till kabinpersonalen avseende vilka glas som ska användas (och hur det egentligen står till med vattenserveringen)? Ping exempelvisJacobKlicka för att utvidga...
Jacob skrev:Jag kommer träffa han som är ansvarig för detta om tre veckor. Ska försöka komma ihåg att ta upp det då.Klicka för att utvidga...
Zodde skrev:Plastglas OSL-CPHRiktigt glas OSL-LONför Mousserande...Klicka för att utvidga...
Göran Johnson skrev:Sk681 till Rom idag. Glas till öl och vin. Plast till drinkar (GT) som var gratis trots att jag försökte betala. Kanske Diamondstatus gjorde susen. Trodde annars man skulle betala för alkohol. Väldigt trevlig besättning föresten och bra service.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Alkohol är gratis i SAS Plus. Såvida du inte reste i Go?Klicka för att utvidga...
Göran Johnson skrev:Åkte plus men trodde alkohol kostade. Åker mest inrikes.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Alkohol är gratis inrikes i PLUS nu också.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Alkohol är gratis inrikes i PLUS nu också.Klicka för att utvidga...