Valley
Medlem
Har du länk till recept?
Fixar det till lite senare. Ligger på annan dator
Har du länk till recept?
Har du länk till recept?
Internationella Gin o Tonicdagen firades igår i Mora. Dock fanns inget annat än Gordon's och vanlig Schweppes att tillgå på restaurangen.
Orkar inte ens lägga upp en bild...
Du kan ju satsa på att fira World Gin Day den 11:e juni istället, annars
så är det ytterligare en Gin and Tonic Day 11:e oktober![]()
Vad skönt att höra, jag missade dagen, trodde det var igår. Hade på inrådan av @Agö beställt en gin från HVEN för att pröva. Tyckte det var lite snobberi tidigare i tråden när någon påstod att det var milsvidd skillnad på Schweppes och Fever-Tree tonic. Men ack så fel jag hade, efter att ha provat Fever-Tree finns ingen annan tonic i mitt kylskåp. Nu är det bara att hoppas att HVEN gin också förhöjer smaken på GT:n. Fast det går ju inte att vänta ända till 11:e juni, utan det får bli till helgen.
Vad skönt att höra, jag missade dagen, trodde det var igår. Hade på inrådan av @Agö beställt en gin från HVEN för att pröva. Tyckte det var lite snobberi tidigare i tråden när någon påstod att det var milsvidd skillnad på Schweppes och Fever-Tree tonic. Men ack så fel jag hade, efter att ha provat Fever-Tree finns ingen annan tonic i mitt kylskåp. Nu är det bara att hoppas att HVEN gin också förhöjer smaken på GT:n. Fast det går ju inte att vänta ända till 11:e juni, utan det får bli till helgen.
Berätta vilken som blir bäst!, Jag föll för grupptrycket och blev tvungen att testa själv. Jag kör den som finns på pinchandswirl.com...
Visa bifogad bild 62849 Visa bifogad bild 62850