aldrighemma skrev:Har du länk till recept?Klicka för att utvidga...
Fixar det till lite senare. Ligger på annan dator
rob74 skrev:Internationella Gin o Tonicdagen firades igår i Mora. Dock fanns inget annat än Gordon's och vanlig Schweppes att tillgå på restaurangen.Orkar inte ens lägga upp en bild...Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Du kan ju satsa på att fira World Gin Day den 11:e juni istället, annarsså är det ytterligare en Gin and Tonic Day 11:e oktoberKlicka för att utvidga...
Alf skrev:Vad skönt att höra, jag missade dagen, trodde det var igår. Hade på inrådan av@Agöbeställt en gin från HVEN för att pröva. Tyckte det var lite snobberi tidigare i tråden när någon påstod att det var milsvidd skillnad på Schweppes och Fever-Tree tonic. Men ack så fel jag hade, efter att ha provat Fever-Tree finns ingen annan tonic i mitt kylskåp. Nu är det bara att hoppas att HVEN gin också förhöjer smaken på GT:n. Fast det går ju inte att vänta ända till 11:e juni, utan det får bli till helgen.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Vad skönt att höra, jag missade dagen, trodde det var igår. Hade på inrådan av@Agöbeställt en gin från HVEN för att pröva. Tyckte det var lite snobberi tidigare i tråden när någon påstod att det var milsvidd skillnad på Schweppes och Fever-Tree tonic. Men ack så fel jag hade, efter att ha provat Fever-Tree finns ingen annan tonic i mitt kylskåp. Nu är det bara att hoppas att HVEN gin också förhöjer smaken på GT:n. Fast det går ju inte att vänta ända till 11:e juni, utan det får bli till helgen.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Två versioner testasEn kall å en varm.Nu får jag hålla mig till torsdag då det är klart för provsmakKlicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Berätta vilken som blir bäst!, Jag föll för grupptrycket och blev tvungen att testa själv. Jag kör den som finns på pinchandswirl.com...Visa bifogad bild 62849Visa bifogad bild 62850Klicka för att utvidga...
Kul, jag har ju också gjort, men bara kall.Valley skrev:Då var vi igångVisa bifogad bild 62775Visa bifogad bild 62776Visa bifogad bild 62777Visa bifogad bild 62778Visa bifogad bild 62779Två versioner testasEn kall å en varm.Nu får jag hålla mig till torsdag då det är klart för provsmakKlicka för att utvidga...
Vad tyckte du?Buffy skrev:Kul, jag har ju också gjort, men bara kall.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Är ju väldigt förtjust i Campari också.Och snart så kommer den ligga färdigrörd i glasetKlicka för att utvidga...
Förbered dig på det värsta .......aldrighemma skrev:Snart dax för GT delux !!!(hoppas jag i alla fall..., skulle vara hemskt om schweppes var godare efter allt detta jobb)Visa bifogad bild 62949Klicka för att utvidga...