Senaste nytt

Galenskaperna vet inga gränser. Smoothie inte (längre?) gratis i SAS Plus på långlinjer

Dyra chips för SAS:
1, först ta tid från flight crew för betalning.
2, Sedan ta tid kundservice
3, Sedan kostnad för goodwill poäng

Smart business ....
Kabinepersonalets tid er vel ikke en ekstraomkostning? De får lidt mindre tid til at snakke, men det er næppe sådan at det koster SAS penge.
 
Skrev ett långt klagomail till SAS där jag ojade mig och bittrade. Idag kom svaret, jag blev erbjuden 15000 poäng (eller 100 euro) för förnedringen att ej få chips gratis ;)
Dock inget svar om chipsen VAR gratis eller ej. De verkar som sagt inte veta det själva.

Att jag inte tänkte på detta, kunde haft en enkel i first om jag hade sparat kvittona för varje business till Tokyo där jag behövt betala för chips :)

Nåja man lär sig av sina misstag.
 
Skrev ett långt klagomail till SAS där jag ojade mig och bittrade. Idag kom svaret, jag blev erbjuden 15000 poäng (eller 100 euro) för förnedringen att ej få chips gratis ;)
Dock inget svar om chipsen VAR gratis eller ej. De verkar som sagt inte veta det själva.

Dags att starta en ny tråd!
SAS tycker alltså att en smoothie för en passagerare som betalar ca 10000kr är inte ok. Champagne är ok däremot. Så istället för att servera denna 25kr produkt, kompenserar vi passagerare som klagar med vad som motsvarar en gratis ToR i norden?!?!? Galenskaperna vet verkligen ingen gräns. En trasig stol eller skärm i business värderas alltså samtidigt mindre (8000 poäng) än en smoothie som inte varit gratis? Ville bara se om jag förstått det rätt ;)
 
Toppen