Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Hachans

Medlem
Vem som skapade tråden syntes tidigare också, dock ingen avatar utan bara forum namn. Men kan hålla med personligen att infon inte tillför så mycket. Men finns kanske något användningsområde för det

Nej, ta bort det anser jag. Tillför ingenting. För min del kunde avatarer tagits bort för hela forumet.

Vidare anser jag att anmäl-funktionen bör flyttas någon annanstans, eller åtminstone få ett annat utseende än brödtexten den blandas in med. Exempelvis kunde den få bo ute till höger med gillaknappen. Eller kanske i överkanten av inläggen.

Edit: Jag vill också lägga till att Spara och Cancel-knappen när man redigerar inlägg borde byta plats med varandra, det är mer logiskt med spara till höger.
 
Last edited:

Resenären

Medlem
Screenshot_20220927-215849.png

Hur gör man för att lägga in en vanlig bild, utan att få detta Oopps?
 

palmen

Moderator
Why isn't it possible to select more than 20 posts per page?
Previously it has been possible to select 40 or even 100 if I remember correct.
1664313100104.png


When you try to save the change, it doesn't save, instead you get an error message
1664313171317.png
 

hco

Medlem
Förändringar i mobila toppmenyn, men:
1) Fortfarande ingen direktlänk till "Nya inlägg/New Posts", vilket vi hade förut
2) Snabbmenyn visas bara då sidan är i toppläge...

Alltså, det som förut bara var ett klick är nu två klick eller scroll+två klick.
 

Hvergang

Medlem
Tror något förändrats med toppmenyn idag. Åtminstone jag är inte så förtjust i att den tar upp så mycket plats, och loggan ser dessutom ganska tråkig när den är utsträckt.
Screenshot_2022-09-30-18-06-32-094_com.android.chrome.jpg
 
Toppen