Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

MrRob

Medlem
Ska man hålla sig till svenska så tycker jag att Like-knappen ska heta "Gilla". Och om två personer gillar ett inlägg så står det "Namn and namn" och inte "Namn och namn".

Edit: Och "Report" skulle kunna heta "Rapportera" eller kanske ännu hellre "Anmäl".
 

henrik.hanevold

Administrator
Länken till "Dagens inlägg" längst upp verkar INTE peka rätt.

Edit: Jag vill inte vara någon bakåtsträvare men vill man verkligen se bild/namn på vem som skapade tråden ursprungligen och datum på när den skapades i listan av trådar? Själv bryr jag mig mest om trådens titel och när det postades något senast i tråden.. inte av vem/när den skapades.

Edit2: Fattades ett "inte" :)
Har rapportert dette til utvikleren
 

MrRob

Medlem
Mer kring språket:
Jag såg en svart "View More..."-knapp i nederkant som borde heta något i stilen med "Se fler..." eller vad ni nu föredrar.

"Latest posts" är rubrik när man klickar på "Senaste nytt", borde vara på svenska.
 

palmen

Moderator
Edit: Jag vill inte vara någon bakåtsträvare men vill man verkligen se bild/namn på vem som skapade tråden ursprungligen och datum på när den skapades i listan av trådar? Själv bryr jag mig mest om trådens titel och när det postades något senast i tråden.. inte av vem/när den skapades.
Vem som skapade tråden syntes tidigare också, dock ingen avatar utan bara forum namn. Men kan hålla med personligen att infon inte tillför så mycket. Men finns kanske något användningsområde för det
 
Toppen