Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Delayed

Medlem
ser bara inte vitsen med denna uppgradering.
Det framgår väl rätt tydligt i trådens första inlägg:

Vi kjører i dag en gammel versjon av XenForo 1.5 (programmet forumet ligger i rent teknisk), og det er behov for å oppgradere til nyeste versjon XenForo 2.
Livscykelhantering är en nödvändig del av professionell IT-drift, om än ofta tråkig och besvärlig.

Varför då?
 
Det framgår väl rätt tydligt i trådens första inlägg:

Livscykelhantering är en nödvändig del av professionell IT-drift, om än ofta tråkig och besvärlig.

Varför då?
Ja absolut och jag kan gissa mig till vad det betyder. Men jag tycker oavsett att den uppgraderingen har gjort detta forum till det sämre som mobilanvändare. Det mesta var mer tydligt innan, nu är det samma gränssnitt överallt och det blir lite ”jobbigare” om du förstår vad jag menar? :(

Jag kommer säkert med in i matchen igen en regnig höstdag. ;)
 

Gus

Medlem
Ja absolut och jag kan gissa mig till vad det betyder. Men jag tycker oavsett att den uppgraderingen har gjort detta forum till det sämre som mobilanvändare. Det mesta var mer tydligt innan, nu är det samma gränssnitt överallt och det blir lite ”jobbigare” om du förstår vad jag menar? :(

Jag kommer säkert med in i matchen igen en regnig höstdag. ;)
Håller med. Tycker det är lite rörigare nu. Men allra mest saknar jag 10 mest lästa inlägg. Om man inte är inne på forumet alltför ofta så gav det en bra överblicksbild av det viktigaste inom resevärlden just nu, ungefär som inledningen på rapport.

Någon som vet om 10 mest lästa inlägg kommer tillbaka, eller är det bara jag som inte hittar det?
 

palmen

Moderator
Håller med. Tycker det är lite rörigare nu. Men allra mest saknar jag 10 mest lästa inlägg. Om man inte är inne på forumet alltför ofta så gav det en bra överblicksbild av det viktigaste inom resevärlden just nu, ungefär som inledningen på rapport.

Någon som vet om 10 mest lästa inlägg kommer tillbaka, eller är det bara jag som inte hittar det?
Sådan info är bra som feedback. Jag tex har aldrig använt den funktionen och viste inte ens om att den fanns.
Om du saknar något som fanns tidigare men är bort anu är det jättebra om det lyfts upp så finns chansen att det kan läggas in igen.
 
Toppen